Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, tåpelig tidspunkt. Hvem er det som har tilgang på radio i det tidsrommet :(

Høre live? Næhh, koser meg alltid med podcasten jeg. Den er i tillegg mye mer mobil. På mp3-spiller, mobiltelefon, data osv.

 

Glem radioen. Last ned podcast.

School is a bitch. Ikke er det noe vits i å høre på podcast heller, siden musikken ikke følger med. Hva skal det bli av verden

 

Men, jeg føler at jeg har tatt opp nok plass i tråden nå. Takk for svar folkens

The fuck? Spill din egen musikk innemellom da? Musikken de spiller er så nærme søppel at du kan nesten høre måker og fluer i bakgrunnen. Det beste med podcasten er at det ikke er musikk. Slik det heller ikke skal være på podcasts, sammenlign med andre podcaster om du vil.

 

Ikke vil du høre programmet live, ikke vil du laste ned podcast fordi du vil ha musikken, da har du jo faktisk enda et alternativ. Hør det på nettradio. Da får du både musikk og rr. NRK gjør en stor jobb for å få programmene sine ut til folk på flest mulig måter.

 

Det som var irriterende idag var at podcasten var så forbannet sein. Så jeg ble tvunget til å streame i nettradioen, og da må man spole manuelt forbi all drittmusikken.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt :ohmy: Synes musikken de spiller er grei, og hvis jeg hadde hatt en sjanse til å høre live hadde jeg nødvendigvis gjort det.

 

Sist jeg sjekket fulgte det ikke med musikk på nettradioversjonen, så det er like utelukket som podcast. Hva er vel radio uten musikk, det blir som TV uten bilde :tease:

Lenke til kommentar

Wat, musikken irriterer meg noe voldsomt når jeg hører på de live. Jeg hører på min egen utvalgte musikk som jeg liker i stedet for å høre de samme sangene i 4-5 måneder.

Podkast er jo konsentrert lettbeinthet. Og 10-12 er jo ikke et perfekt tidspunkt når man går på skole.

 

Har benket meg foran radioapparatet og gleder meg til å høre på jentene. De skal vel spille sin egen utvalgte musikk også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...