Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planer om å kjøre stavmikser med noen kompiser. Alle har med tre ingredienser hver, og vi lager flere forskjellige stavmiksere, og den som gjetter dårligst blir skutt med softgun. Tror det blir morsomt. Noen som har gjort det før?

 

Gjorde det på et vorspiel engang, bare med væske da. Gjette hva som var i koppen. Oppskriften på å spy. Men om dere gjør det med mat og i en edruelig setting må det jo være knakende morsomt.

Lenke til kommentar

Arghh, Bjarte er en IDIOT! Hører på dagens podcast, og der sier han først at en 10 minutters dusj ikke er så dyrt. Det koster kun 70 kr eller deromkring. Selvsagt reagerer Steinar og Tore. Så finner Tore ut av den faktiske prisen. 6,5 kroner! Faen for et kjøtthode! Han fjaser og ler og følger aldri med på hva som blir sagt eller innholdet i meldinger eller nyhetsartikler. Han minner meg mer og mer om Pilkington. Håper han blir like irettesatt også, for Pilkington får gjennomgå mye verbal juling!

Lenke til kommentar

Ja men i det siste har han vært for slapp. Eksempelet med dusjen gjorde det bare så tydelig.

 

a) han klarte ikke å se at prisen var 6,5 eller så glemte han det og tippet på 70kr

b) han syntes ikke 70kr var særlig mye for en 10 min lang dusj.

 

IDIOT! Veldig ofte har jeg inntrykk av at han ikke følger med på detaljer om ting som blir sagt. Han får med seg halvparten, også bare fantaserer han seg til resten. Husker dere vitsespalten på torsdag? Han skjønte ikke at det var vesentlig at det var moren til sauen, og ikke bonden.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...