Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller høre lettbeint prat fra guttene enn å høre at de leser opp noe de har skrevet med rar stemme. Og den lettbeinte improviserte praten kan de holde på med i timesvis. Når de først bare nevner en artist som har spilt, så hopper de fra tema til tema fort som fy. Det er slike øyeblikk som gjør at jeg har hørt alle RR-sendningene. Flere ganger.

Lenke til kommentar

Mange av karakterene de har varer alt for lenge. Egil Datasupport blir jeg nok aldri lei av, mye på grunn av at jeg føler meg ganske truffet. Men Trude er jo dritbra, men det skjer jo lite nytt, så begynner å bli lei av det. Og mange av de mest sugne karakterene til Bjarte varte 8 måneder for lenge. Jan Terje Riis Otto Johansen, D. Sverre Nilsen osv.

Lenke til kommentar

Mange av karakterene de har varer alt for lenge. Egil Datasupport blir jeg nok aldri lei av, mye på grunn av at jeg føler meg ganske truffet. Men Trude er jo dritbra, men det skjer jo lite nytt, så begynner å bli lei av det. Og mange av de mest sugne karakterene til Bjarte varte 8 måneder for lenge. Jan Terje Riis Otto Johansen, D. Sverre Nilsen osv.

WHAT!? D. Sverre Nilsen er jo de beste!

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Mange av karakterene de har varer alt for lenge. Egil Datasupport blir jeg nok aldri lei av, mye på grunn av at jeg føler meg ganske truffet. Men Trude er jo dritbra, men det skjer jo lite nytt, så begynner å bli lei av det. Og mange av de mest sugne karakterene til Bjarte varte 8 måneder for lenge. Jan Terje Riis Otto Johansen, D. Sverre Nilsen osv.

WHAT!? D. Sverre Nilsen er jo de beste!

Det e din humor, det kan ingen ta fra deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sketchene er morsomme de første gangene, men de går jo igjen og igjen, og da blir det kjedelig å høre på rett og slett (hvertfall når man hører absolutt alle programmene, funker sikkert bedre for "casual lyttere" som ikke får meg seg alt)

 

Som dere andre er inne på er det jo den vanlige lettbeinte praten som gjør programmet bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...