Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt gjennom ca 1.5 mnd av vinter-2006 sesongen. Mye dritt her! Dårlige sketsjer (forferdelig mange av dem), alt for mye unødvendig bråk og støy og generelt lite lettbent stemning.

 

Noen som har kommet lengre og kan si når det tar seg opp?

 

Det er jo kjempemorsomt :) Spesielt den sketsjen med impro-jazz, når Bjarte forsøker seg på improvisering. Og litt artig med all night long og når de snakker om Lionel Hestefjes.

 

Ja eg elske jazz, ja eg gjør det. Det var jazz ja. Åja det var drittjazz? Bare kaster meg uti det eg. Om eg har unger? Nei. Åja lunger ja, du tror de e litt små?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er litt enig med "Oreokjeks" ... ohmy.gif Har selv gått gjennom hele katalogen (og det hele to ganger ...whistle.gif) Det jeg synes er like morsomt (hver enda gang new_woot.gif) er progresjonen hos rr-teamet - hvor de hele tiden lærer og utvikler sammen - til det som er megasuperdupert i dag. Kan være at man må både være hakkende kaklende sprø og rr-disippel for å tåle slike doser lettbeint humor ... !?

 

cool.gif

 

Edit: Lettbeint tilføyelse

 

Slenger like godt med ett bilde til "den utålmodige" ...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Sendte meldingen før jeg visste at det var TV-programmet som var nominert. Men dette er jo ikke en pris for kun TV-programmer, så hvorfor de valgte å nominere TV-programmet i steden for radioprogrammet trur jeg er kun så de hadde et lite klipp å vise ved siden av nummeret. :)

 

Men, de kunne godt ha vist et klipp fra TV-programmet, og heller bare skrivd "Radioresepsjonen" under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...