Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Jo litt, men ikke så man begynner og gråte, herregud.:p Forundrer meg mer over at ingen har blitt drept på det showet! det går jo hardt for seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg gråt natt til 17. mai når russebussen min bråstoppet så jeg falt og fikk kneskåla ut av ledd. Det er ikke ofte jeg gråter av smerte, men fy faen så vondt det var.

Har slitt med det i mange år ass.

 

Skal opereres for det i september, skjedd sånn 6 ganger. Hender ofte jeg må gå på krykker når det skjer. Åndssvakt.

Lenke til kommentar

Bare av interesse; gjelder "gråting" som tårer fra øynene under latterkramper? Eller holder det med en tåre fra øyet? Eller er det bare gråte-hulke-fri-strøm-med-tårer?

 

Sistnevnte husker jeg ikke. Nr. 2 skjedde senest igår (anime <3) og førstnevnte skjedde for to uker siden. :)

Lenke til kommentar

Hver kveld er mamma alltid sånn "uh, jeg er såå trøtt, jeg går og legger meg". Også 10 min. senere hører jeg hun og kjæresten har seg. Jeg har prøvd 12097412894 ganger å skru opp lyden på TV-en, men de tar IKKE hintet! Jeg har t.o.m. sagt til henne at "jo, det er faktisk veldig lytt". Og nå forrige uke hadde de en stor krangel og jeg syntes det var utrolig deilig å bare være jeg og mamma, men i dag kom kjæresten igjen og nå later de som om ingenting har skjedd.

 

Vi skulle på kino i stad, men pga. mamma hadde så vondt i magen lot vi være. De la seg sånn i 00-tiden, da var hun så utrolig trøtt og hadde så vondt i magen.

 

Nå holder de på igjen.

 

 

FAENSFITTEE ÅH JEG ER SÅ TRØTT DRITTTTTTTTTTTTTTT 

 

 

Jeg har lært nå at når de går og legger seg, betyr de ikke noe mer tv på meg. Jeg må gå på rommet mitt og sette Metallica på full guffe for å ikke høre dem.

 

Jeg må sette musikken så høyt at jeg hører den inn på badet. Kan ikke pusse tenna uten å høre dem.

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Endret av Karina Hulesangerhule
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...