Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Har lest hele tråden nå. Var mange triste historier og fikk tårer i øynene noen ganger. Jeg husker ikke sist jeg gråt, men tror det ikke er så lenge siden. Bruker ofte å gråte når jeg bare ligger i sengen å tenker på hvordan livet til de jeg kjenner ville vært hvis jeg f eks ikke hadde levd eller hadde tatt selvmord. Hvordan livet mitt hadde vært hvis jeg hadde blitt funksjonshemmet eller hvis livet mitt på en annen måte hadde vært dårligere (hvis jeg f eks hadde vært født i Afrika eller at jeg hadde blitt veldig mye mobbet). Bruker også å grine når jeg tenker på hvordan folk som ikke har det så bra har det f eks funksjonshemmede folk eller folk som blir mobbet. Bruker vanligvis ikke å bli trist av filmer men noen ganger har jeg blitt det.

 

Nå fikk jeg ikke skrevet stilen jeg skulle skrive :whistle:

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tror tårekanalene mine har grodd igjen. For her har det ikke kommet mye de siste 5 årene gitt. I den perioden har 3 av 4 besteforeldre parkert tøflene og gebisset, blitt slutt med hele TO kjærester, foreldre til kjente dødd, bikkje dødd (det var verre enn besteforeldre), pappa krasja med bil. The list goes on. But nothing. Om jeg hadde sagt dette til en psykolog så hadde han/hun nok sagt at jeg bare må sleppe følelsene mine løs og alt det der. Life goes on! So I guess I'm a cold hearted bastard then. Noe som jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar
For to uker siden i militære, hoppa ned fra lastebilen, datt å slo min venstre rompe balle på en jern stang som sto opp fra bakken.... hadde ett blå merke på størrelsen med en tennisball... :thumbdown:

8317092[/snapback]

 

Hehe, du er beundringsverdig!

 

Jeg kan ikke huske sist gang jeg gråt pga. skader etc, men sist gang jeg gråt var vel før påske i fjor en gang ... *snipp*

Lenke til kommentar
hmm.. har vel grått litt ja, kommer bare på en gang atm :blush:

var på Iron maiden konsert i november... under introen på these colours dont run sprakk det og jeg oppdaget plutselig at det faktisk var maiden som spilte :cry:  aldri vært så glad

8329992[/snapback]

Skjønner jeg godt. Sto der med klump i halsen og så på Bruce selv.

Lenke til kommentar
I kveld på byen. ble såra over å se ex dama flørte med en hun jobba med for over 3mnd siden. Hun sier det er uskyldig , men hva skal jeg tro da når jeg ser slikt etter 2 dager etter bruddet?

 

Lyver hun når hun sier hun ikke vet helt hva flørting er? Eller er det bare for å dekke over noe?

8330904[/snapback]

Jeg forstår situasjonen slik at du var sammen med en jente, dere slo opp, du så henne flørte med en annen og konfronterte henne, hvor hun da forsvarte seg med at det var uskyldig og at hun ikke vet hva flørting er? Hvis dette er tilfellet så har det ingenting å si hva tilfellet er, du burde ikke ha kontakt med henne og ihvertfall ikke se henne flørte med andre gutter. Og det absolutt siste hun må gjøre når forholdet deres er over er å forsvare seg for deg.

Lenke til kommentar

For et par uker siden. Første gang jeg så helt blå himmel siden 2006, og 'reklame-musikken' til TV2 Zebra (Den som går når de ikke har noe å vise, men bare viser tekst av hva som kommer senere på dagen).

 

Satt å klappet hundene og kikket ut mot den knallblå himmelen og måtte felle 1 tåre eller 2. Var et magisk øyeblikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...