Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sist jeg gråt? hmm, en tåre i natt fordi jeg savner en gutt :cry: har ikke sett han på akkurat ei uke, og får tidligst se han igjen til helga. Han bor ca to og en halv time unna, og det er litt vanskelig når vi er såpass unge. vet ikke om det blir noe ordentli, men vi er iallfall gode venner ;)

 

og så var det trist da hesten min hadde ei crazy periode og slengte meg av hele tia, begynte nesten å lure på om jeg ikke kom til å takle henne. har ikke hatt henne så lenge ;) (men nå er hun ikke crazy anymore)

men jeg husker ikke om jeg gråt da :hmm: trist iallefall. men ikke nå lenger :)

 

husker ikke sist gang jeg GRÅT faktisk. kanskje da jeg solgte gamlehesten, jepp, det må ha vært sist jeg var Trist og Gråt skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gråt en del stille i natt. En venninne som betyr veldig mye for meg, skal gå på skole i Østerrike fra neste år. Jeg trodde først det bare var ett år, men nå fikk jeg vite at hun skulle gå der i 5 år, og i tillegg kanskje bosette seg fast der når hun var ferdig.

 

Kinda broke my heart.

Lenke til kommentar

Sist jeg gråt var for 5 dager siden. Da fikk jeg vite en gammel å god kompis av meg døde av overdose.

 

Ble eksta forsterket av det gode båndet . Vi ble ganske gale sammen. Gjorde masse sprell å hadde det mye artig.

 

Mange kansje oppfattet han som en hyper iditot , men innerst inne var han et bra menneske.

 

Hele Ungdomskolen holdt vi godt sammen :cry:

 

For 1 år siden døde et søskenbarn av han, han gikk også på samme u-skole som oss :cry:

 

Næh, når slike ting skjer får man bare ta tiden til hjelp å tenke mest mulig på personen å hva som gjorde han så spesiell

Lenke til kommentar

Gråt seinest for noen timer siden.. Er rimelig komplisert, og egentlig er det lite å syte på i forhold til flere andre her, but still.

Min beste venninne skal flytte til USA til høsten, og som om ikke det skulle vært ille nok i seg selv, så begynner jeg å få følelser for henne, selvom jeg vet at hun holder på med noen andre.

Det suger så evig hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...