Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri..

 

for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort.

 

er bra for syken å gråte, får ut mye dritt!

Lenke til kommentar
er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri..

 

for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort.

 

er bra for syken å gråte, får ut mye dritt!

8331788[/snapback]

 

 

ok, jeg har egentlig bare møtt bestefaren min ca 30 ganger i en periode på en uke ca, så det gjorde ikke meg noe stort men syntes det var synd for bestemor osv...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri..

 

for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort.

 

er bra for syken å gråte, får ut mye dritt!

8331788[/snapback]

Jepp. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake da du bærte kista.. Det var veldig tungt å se.

Lenke til kommentar
Siste nyheten fra Opeth fikk meg til å felle et par tårer natt 18 mai. Synes dette var utrolig trist, det er forøverig den eneste gangen jeg kan huske på aldri så lenge.

8658974[/snapback]

 

Får lyst til å skrike, men klarer det ikke, argh, da er 2 medlemmer blitt byttet ut i løpet av ett år.

 

Begynte plutselig å skrike på jobb for 3 måneder siden, var rart, hadde ingen grunn til det. Men så skal det bli sagt at jeg hater mørketiden her oppe i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Siste nyheten fra Opeth fikk meg til å felle et par tårer natt 18 mai. Synes dette var utrolig trist, det er forøverig den eneste gangen jeg kan huske på aldri så lenge.

8658974[/snapback]

 

Får lyst til å skrike, men klarer det ikke, argh, da er 2 medlemmer blitt byttet ut i løpet av ett år.

 

Begynte plutselig å skrike på jobb for 3 måneder siden, var rart, hadde ingen grunn til det. Men så skal det bli sagt at jeg hater mørketiden her oppe i Nord-Norge.

8663501[/snapback]

 

Vi får trøste oss med at så lenge Åkerfeldt er der vil det fortsatt være et Opeth. Men det føles annerledes nå som de gode gamle er borte.. :(

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...