Gå til innhold

Hva vil PlayStation 3 koste +annet prat om Ps3


dioX

Anbefalte innlegg

En viss pekepinn på hva da? Hvordan grafikken blir?

6573604[/snapback]

ja sånn sirkus.. kan jo seff ikke regne med sånn grafikk men det bør jo

være noe i den duren...

blir spennende og se resultatet..

6574575[/snapback]

 

Ein pekepinn ja..man ser jo kor tydelig Motorstorm pekepinnen blei til slutt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei kom over DENNE og lurte på om noen hvet om dette er prisen man

må regne med og faktisk betale for og få kjøpt den når den kommer ut?

 

 

Har vert interesert i ps3 siden litt før juletider og tengte at denne må jeg ha!

til tross for at jeg alltid går lei konsoller etter kort tid(2-4 mnd)

(har hatt de fleste populære konsollene.. sega, nintendo+/64 sega ps 1 /2 /two)

men nå har jeg begynt og tvile litt  ;)

og pluss spill blir jo dette en liten formue man må ut med da!  :p

6526514[/snapback]

 

hmm..må tenke litt

Lenke til kommentar
Har ingenting å si. Vil selge som hakka møkk uansett. Det er tross alt snakk om en ny PLAYSTATION her. Ikke en ny Sega for å si det sånn.

 

Så 6000kr, 7000kr... betyr ikke all verden.

6582864[/snapback]

 

Den vil selge til den store gullmedalje ja! Det tror eg også! Men for mange vil nok den høge prisen ha noe å si, det ser vi jo her på forumet tom.

Lenke til kommentar
Har ingenting å si. Vil selge som hakka møkk uansett. Det er tross alt snakk om en ny PLAYSTATION her. Ikke en ny Sega for å si det sånn.

 

Så 6000kr, 7000kr... betyr ikke all verden.

6582864[/snapback]

 

Den vil selge til den store gullmedalje ja! Det tror eg også! Men for mange vil nok den høge prisen ha noe å si, det ser vi jo her på forumet tom.

6582999[/snapback]

 

Prisen vil nok muligens ha litt og si for de som lever på ukelønna ja.. Men jeg tror ikke det er hovedmålgruppa. Jeg tror den kundemassen det vil appellere til i første omgang er de som har fulgt Sony siden PS1 og PS2 ble lansert, og A/V entusiaster. De som var guttunger på den tiden, er nå i arbeidslivet, og har råd til en sånn maskin. Dersom bare halve dette kundesegmentet holder seg til Sony, tror jeg det blir en suksess.

 

Dette er ihvertfall min objektive oppfatning.

Lenke til kommentar
Har ingenting å si. Vil selge som hakka møkk uansett. Det er tross alt snakk om en ny PLAYSTATION her. Ikke en ny Sega for å si det sånn.

 

Så 6000kr, 7000kr... betyr ikke all verden.

6582864[/snapback]

 

Det er akkurat det det gjør. Hadde det kostet 3000kr hadde jeg kjøpt den på flekken, men når det viser seg at den blir dobbelt så dyr som Xbox260 Premium kommer det ikke på tale å skaffe seg PS3 enda...

Lenke til kommentar
Jeg tror den kundemassen det vil appellere til i første omgang er de som har fulgt Sony siden PS1 og PS2 ble lansert, og A/V entusiaster.

6584196[/snapback]

 

Hvorfor skal A/V entusiaster ha seg en PS3? Å bruke Blu-Ray spilleren i PS3 vil være sammenlignbart med å kjøpe en DVD-spiller på Rema 1000. Kvaliteten på drevene som sitter i konsollene er elendig i forhold til standalone-spillere.

Lenke til kommentar
Jeg tror den kundemassen det vil appellere til i første omgang er de som har fulgt Sony siden PS1 og PS2 ble lansert, og A/V entusiaster.

6584196[/snapback]

 

Hvorfor skal A/V entusiaster ha seg en PS3? Å bruke Blu-Ray spilleren i PS3 vil være sammenlignbart med å kjøpe en DVD-spiller på Rema 1000. Kvaliteten på drevene som sitter i konsollene er elendig i forhold til standalone-spillere.

6587794[/snapback]

 

Hvilken indikasjoner har du på at Blu Ray spilleren i PS3'en blir noe værre enn andre førstegenerasjons BR spillere?? Det blir vel stort sett samma hardwaren med forskjellig innpakning på 1. gen. slik det pleier å være.

PS3'en blir faktisk en billig investering til Blu Ray/HD spiller å være, og den er temmelig tidlig ute på markedet i forhold til alternative Blu Ray spillere.

 

Hva med AV entusiaster som spiller? Det skader da ikke å få en BR speller på kjøpet.

 

Det er forøvrig en laaaang tråd på AVforum om folk som venter på PS3. Selvfølgelig med en del konstruktiv kritikk (og litt skittkasting) fra 360 klanen da.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...