Gå til innhold

Hva vil PlayStation 3 koste +annet prat om Ps3


dioX

Anbefalte innlegg

Testet bare ett, Perfect Dark Zero, men hadde ikke problemer med det. Det spillet er heller ikke portet. Opplevde ikke at maskinen kræsjet når jeg spilte, men den likte godt å kræsje når jeg gjorde andre ting.

 

Jepp..Grandia ruler det. Har både Grandia 2 og 3 til PS2 og 2'ern til DC seff.

6533046[/snapback]

 

Hehe ett av de dårligste spillene til Xbox360... men men hvis du hadde en maskin som kræsjet så er det klart du skal være misfornøyd. Har hatt min siden 2. desember har 11 xbox360-spill og den har enda ikke kræsjet (utenom noe tull med Prey, men det gikk fort "over").

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er kommet ut noen spill til PS3? Eller om det er noen som holder på å bli laget?

6534967[/snapback]

 

Øøm...javell?

 

Men sjekk denne tråden HER! Der foreligger det sånn noenlunde liste over spill som er under utvikling til PS3 lanseringen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Viss utviklerene klarer og få klar alle de titlene til lansering så ser det jo bra ut..

 

men eg tviler..

 

kaz harai sa vel att 15 titler ville bli klar til lansering, den lista innholder 20 titler..

 

men 15 er vel bra alikevel..

 

husker ikkje i farten hvor mange spill 360 hadde til launch..

 

noen som kan dele det med oss sikkert...

Lenke til kommentar

Xbox360 hadde ikke så veldig mange titler til launch, var vel 10 eller noe slikt.

Kameo, PGR3 og Condemned var vel spillene som var interessante og gode.

 

Når det gjelder prisen til PS3 må vi nok regne med 6000kr til launch eller kanskje noe mer/mindre. I tillegg må man hvertfall ha et spill og muligens en kontroll til, så 7000 er vel det man må regne med hvis man skal ha den på launchday med et spill. Tror nok prisen vil falle etterhvert.

 

Uansett er dette en alt for høy pris for meg og spillene til launch er ikke av de som tiltrekker meg mest. Dog skulle jeg gjerne satt fingrene i Assassin's Creed. Venter nok til prisen på konsollen faller og spillene som tiltrekker meg har kommet ut. Da snakker jeg ikke om Final Fantasy, MGS eller Gran Turismo, da jeg aldri har vært stor fan av disse seriene, men spill som God of War og Shadow of the Colossus. Gleder meg også til eventuelle nye franchiser som kommer!

Lenke til kommentar

Håper for Sonys del at listen med lanserings spill blir fyllt opp med eksklusiver,da mange av de spillene som er satt opp til lanseringe er multiplatform spel ;)

 

EDIT: Too fast to furious, skal selvfølgelig stå mange,ikkje ein :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Håper for Sonys del at listen med lanserings spill blir fyllt opp med eksklusiver,da ein av de spillene som er satt opp til lanseringe er multiplatform spel ;)

6542136[/snapback]

 

Ett? Skal vi se:

 

November 17, 2006 EA Sports Fight Night Round 3 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 Call of Duty 3 Activision Shooter

November 17, 2006 Tony Hawk's Project 8 Activision Sports

November 17, 2006 Tiger Woods PGA Tour 07 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 Need for Speed Carbon Electronic Arts Racing

November 17, 2006 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Ubisoft Shooter (usikker)

November 17, 2006 Sonic the Hedgehog SEGA Platformer

November 17, 2006 NBA Live 07 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 NHL 2K7 2K Sports Sports

November 17, 2006 WWE SmackDown vs. Raw 2007 THQ Wrestling

November 17, 2006 Full Auto 2: Battlelines SEGA Racing Action (ene'rn var jo på 360, denne kommer sikkert også på den)

November 17, 2006 Marvel: Ultimate Alliance Activision Action RPG (usikker)

 

Betydelig mer en ett spill som er multiplatform ja >_>

Lenke til kommentar
Microsoft har jo allerede planlagt å lansere en ny oppdatert versjon av Xbox360. Det er litt av en slap in the face til dere eiere syns jeg.

6531848[/snapback]

tulling :!: arrgh at eg biter på :nei:

og den oppdaterte versjonen er hva??

Endret av 3000
Lenke til kommentar

men den lista der var jo ikkje SÅ imponerende..

 

bare sportspill og dårlige bilspil..bortsett fra CoD 3..det har potensiale..

 

mange bra spill som er ps3 ekslusive som kommer til launch..

 

warhawk

resistance

motorstorm (etter jul)

formula one (etter jul)

stranglehold (tidsekslusivt)

 

det viktigeste for Sony er jo og ha eit brett spekter med spill til launch..

 

alså både bilspill,fps, 3 persons action, rollespill, sportsspill,

 

var vel der MS feila litt, var litt snevert med variert utvalg til lansering, for oss i vesten var det mer en bra nok spill sikkert, men asia hadde andre meninger..

Lenke til kommentar
Håper for Sonys del at listen med lanserings spill blir fyllt opp med eksklusiver,da ein av de spillene som er satt opp til lanseringe er multiplatform spel ;)

6542136[/snapback]

 

Ett? Skal vi se:

 

November 17, 2006 EA Sports Fight Night Round 3 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 Call of Duty 3 Activision Shooter

November 17, 2006 Tony Hawk's Project 8 Activision Sports

November 17, 2006 Tiger Woods PGA Tour 07 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 Need for Speed Carbon Electronic Arts Racing

November 17, 2006 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Ubisoft Shooter (usikker)

November 17, 2006 Sonic the Hedgehog SEGA Platformer

November 17, 2006 NBA Live 07 Electronic Arts Sports

November 17, 2006 NHL 2K7 2K Sports Sports

November 17, 2006 WWE SmackDown vs. Raw 2007 THQ Wrestling

November 17, 2006 Full Auto 2: Battlelines SEGA Racing Action (ene'rn var jo på 360, denne kommer sikkert også på den)

November 17, 2006 Marvel: Ultimate Alliance Activision Action RPG (usikker)

 

Betydelig mer en ett spill som er multiplatform ja >_>

6542690[/snapback]

 

Beklager beklager, sitter på jobben,så det gjekk litt raskt i svingene. Det skulle selvfølgelig stå MANGE.

 

My mistake :)

Lenke til kommentar
men den lista der var jo ikkje SÅ imponerende..

 

bare sportspill og dårlige bilspil..bortsett fra CoD 3..det har potensiale..

 

mange bra spill som er ps3 ekslusive som kommer til launch..

 

warhawk

resistance

motorstorm (etter jul)

formula one (etter jul)

stranglehold (tidsekslusivt)

 

det viktigeste for Sony er jo og ha eit brett spekter med spill til launch..

 

alså både bilspill,fps, 3 persons action, rollespill, sportsspill,

 

var vel der MS feila litt, var litt snevert med variert utvalg til lansering, for oss i vesten var det mer en bra nok spill sikkert, men asia hadde andre meninger..

6542896[/snapback]

 

 

 

 

Enig i at den lista ser bedre utt enn når 360 kom. MEN. Når folk ser det at, oi her var det jo mange eg også kan få tak i til 360. konsollen er jo billigere( kansje spillene også siden de er på BR plater til PS3?)

 

Litt å tenke på der også, om man ser på det slik.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mykje et ps3 kommer til og koste..?

 

dei bruker jo bluray, det er jo ingen hemmelighet lenger..

 

men det bør jo ikkje være dyrere enn spill til 360..

 

da kan jo sony bare rulle sammen sjappa si umiddelbart..

6542979[/snapback]

 

Bluerayplatene er dyrere enn DVD-plater, så det er mulig at spillene blir dyrere.

 

I Norge tror jeg nok at spillene vil ligge på 599, slik som er vanlig på andre kosnoller i dag. I USA koster jo PS2 og Xbox spill bare rundt halvparten av prisen i norge :S

Lenke til kommentar

Jeg har innerst inne et håp (et usannsynlig sådant) om at det blir så få som kjøper PS3 ved lansering at de ser seg nødt til å sette ned prisen raskt :)

 

Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe en PS3, men venter på en prisreduksjon. Det er ikke det at jeg ikke har råd til 6000kr, men jeg klarer ikke å rettferdiggjøre det å bruke så mye på en spillmaskin. Blu-ray gir jeg blanke F i inntil formatkrigen roer seg, og da er standalone spillere sikkert å få for en ok pris. 4000kr er maks jeg er interessert i å gi for en PS3 og etter tidligere playstation og xbox lanseringer å dømme så lønner det seg jo også å vente et halvår eller et år for å slippe de verste barnesykdommene.

 

Uansett så er jeg såpass fornøyd med min X360 at jeg klarer meg fint med den alene inntil PS3 får en fornuftig pris. Dessuten er det pr dags dato ikke noen spill jeg ser fram imot på PS3 som ikke kommer på X360 også. God of War 3 er spillet jeg kommer til å kjøpe PS3 for vil jeg tro. Heavenly Swords er også en god kandidat.

 

Leser på Eurogamer at Sony likevel vil lansere begge PS3 versjonene på det europeiske markedet. Hvis den billige versjonen havner ned mot 4000kr nivået så er det ikke umulig at jeg lar meg friste til å ta den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...