Gå til innhold

Hva vil PlayStation 3 koste +annet prat om Ps3


dioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg modererte meg til "nesten like pent" da.. Tror Wii vil imponere jeg.

Vi får se:)

Ganske sikker på at Wii ikke støtter HD

6633373[/snapback]

 

Hehe, ok :)

 

Litt kjipt uten HD da, men får håpe bildet blir veldig bra på min LCD-TV. Vil ikke ha sånn blast bilde som det blir ved scart tilkobling fra N64 til tven min. Håper de kjører component.

Lenke til kommentar
Vel, jeg modererte meg til "nesten like pent" da.. Tror Wii vil imponere jeg.

Vi får se:)

Ganske sikker på at Wii ikke støtter HD

6633373[/snapback]

 

Hehe, ok :)

 

Litt kjipt uten HD da, men får håpe bildet blir veldig bra på min LCD-TV. Vil ikke ha sånn blast bilde som det blir ved scart tilkobling fra N64 til tven min. Håper de kjører component.

6633396[/snapback]

Du vil nok kunne kjøre component og 480P Widescreen format. Og bildet vil nok se mer enn nok bra ut. Det er ingenting som sier at bildet skulle se dårligere ut enn på en standard TV.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at jeg ønsker minnekortleser heller, det er bare det at jeg synes det var litt snålt at de ikke tok med støtte for PS2 minnekort isamme slengen når de først skal støtte så mange standarder. Hvor får grensen? De kunne jo hatt med det i premium utgaven. Den "billige" varianten har vel ikke minnekortleser idet hele tatt så de som ikke ville betale for det hadde jo sluppet det.

 

Jeg må si at dere PS3 fanboys er veldig hårsåre om dagen :)

6632964[/snapback]

 

Nå har ikke jeg uttalt noe negativ eller uberettiget kritikk av hverken den ene eller andre konsollen. Jeg har derimot etterspurt sakelighet og forholdt meg objektiv i de fleste trådene jeg har postet i (Ikke alle.. Jeg er nå en gang et menneske jeg også). Så det fanboy utsagnet kan du dra tilbake. Du fortjener det stempelet mer enn meg.

 

Grunnen til at jeg svarer på tiltale, er at det er utrolig hva dere 360 eierne klarer å lire av dere for å beskytte kjøpet deres. Jeg pleier å kikke på profilen til de som i hovedsak uttaler seg negativt om PS3, og griper fatt i det -DE KAN FINNE- av dritt. Og vet du hva? Det er stort sett en eller referanse der inne som tilsier at de eier en 360.

 

Om du tror PS3 fanboys er hårsår nå for tiden, kan du jo bare stikke inn i en tråd hvor man diskuterer den røde ringen til 360 og kikke litt. :roll:

6633190[/snapback]

 

Tja, en liten titt på dine innlegg og jeg finner ikke mye positivt om X360, men derimot mye positivt om PS3.

 

Jeg har ikke sagt at jeg mener X360 blir noe bedre eller dårligere enn PS3, men jeg synes da det må være lov å mene noe om hvordan PS3 er satt sammen uten å måtte bli stemplet som PS3 hater. Jeg kommer nok til å få mye glede av PS3, men jeg er ikke 100% fornøyd med blant annet pris og utseende. Jeg er heller ikke 100% fornøyd med X360; liten HD og ekstern strømforsyning er blant det som skuffer meg litt.

Lenke til kommentar
Tja, en liten titt på dine innlegg og jeg finner ikke mye positivt om X360, men derimot mye positivt om PS3.

 

Jeg har ikke sagt at jeg mener X360 blir noe bedre eller dårligere enn PS3, men jeg synes da det må være lov å mene noe om hvordan PS3 er satt sammen uten å måtte bli stemplet som PS3 hater. Jeg kommer nok til å få mye glede av PS3, men jeg er ikke 100% fornøyd med blant annet pris og utseende. Jeg er heller ikke 100% fornøyd med X360; liten HD og ekstern strømforsyning er blant det som skuffer meg litt.

6633833[/snapback]

 

Du finner heller ikke at jeg slenger uberettiget dritt om 360 heller.

Jeg tror faktisk også at de som sitter med en 360 er en bedre kilde til positive utsagn. Men mange av de er desverre svært flinke til å henge seg på hver minste detalj som kan virke negativt i PS3's retning.

 

Det positive jeg skriver om PS3 er stort sett objektivt og skrevet for å rakke ned på det meningsløse tullet som 360 fanboys kommer med for å rettferdiggjøre valget sitt. Jeg snakker ikke om alle som eier en 360 her. De fleste har nok tilstrekkelig sunn fornuft til å gi PS3 også en 'fair' kjangs.

 

Ta og les det første innlegget du skrev. Det er tøv fra ende til annen og fullstendig meningsløst. I tillegg motsier du deg selv, og kaller i etterkant folk som gjør deg oppmerksom på det for fanboy.

 

Jeg etterspør at folk bruker skolten sin til litt annet enn brillestativ innimellom, og jeg ser desverre ikke at det gjør meg til en fanboy av noe som helst slag. :w00t:

Lenke til kommentar
Tja, en liten titt på dine innlegg og jeg finner ikke mye positivt om X360, men derimot mye positivt om PS3.

 

Jeg har ikke sagt at jeg mener X360 blir noe bedre eller dårligere enn PS3, men jeg synes da det må være lov å mene noe om hvordan PS3 er satt sammen uten å måtte bli stemplet som PS3 hater. Jeg kommer nok til å få mye glede av PS3, men jeg er ikke 100% fornøyd med blant annet pris og utseende. Jeg er heller ikke 100% fornøyd med X360; liten HD og ekstern strømforsyning er blant det som skuffer meg litt.

6633833[/snapback]

 

Du finner heller ikke at jeg slenger uberettiget dritt om 360 heller.

Jeg tror faktisk også at de som sitter med en 360 er en bedre kilde til positive utsagn. Men mange av de er desverre svært flinke til å henge seg på hver minste detalj som kan virke negativt i PS3's retning.

 

Det positive jeg skriver om PS3 er stort sett objektivt og skrevet for å rakke ned på det meningsløse tullet som 360 fanboys kommer med for å rettferdiggjøre valget sitt. Jeg snakker ikke om alle som eier en 360 her. De fleste har nok tilstrekkelig sunn fornuft til å gi PS3 også en 'fair' kjangs.

 

Ta og les det første innlegget du skrev. Det er tøv fra ende til annen og fullstendig meningsløst. I tillegg motsier du deg selv, og kaller i etterkant folk som gjør deg oppmerksom på det for fanboy.

 

Jeg etterspør at folk bruker skolten sin til litt annet enn brillestativ innimellom, og jeg ser desverre ikke at det gjør meg til en fanboy av noe som helst slag. :w00t:

6633976[/snapback]

 

Jeg forstår ikke helt hvor du ser at jeg motsier meg selv, men du kan sikkert gi meg et hint :)

 

At jeg kalte deg fanboy var ment mer spøkefullt, derfor smilien. Du er nok ikke det jeg vil kalle en fanboy (ala Avean), bare litt ensidig positiv til PS3/Sony :)

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hvor du ser at jeg motsier meg selv, men du kan sikkert gi meg et hint :)

 

At jeg kalte deg fanboy var ment mer spøkefullt, derfor smilien. Du er nok ikke det jeg vil kalle en fanboy (ala Avean), bare litt ensidig positiv til PS3/Sony :)

6634299[/snapback]

 

Så du er enig i at innlegget var meningsløst siden du ikke gidder å forsvare det? :p

Selvmotsigelsen gikk på at du i et innlegg er redd for at PS3 blir for komplisert med for mye dill, mens du i et annet innlegg mener at det er latterlig at Sony ikke lemper på dill som svært få egentlig har bruk for. Ikke rare greiene, men likevel en selvmotsigelse.

 

Kjekt det at du ser at jeg ikke er fullstendig ensporet. Jeg tar bare tråden opp og prøver å debattere tingene litt objektivt når det kommer inn kritikk. At det ender positivt i PS3's retning har nok mer med fakta og fremstillingen av disse å gjøre enn mine personlige meninger.

 

@Pumpehagle.. Vi er øyeblikkelig ferdig.. Jeg må bare få vri meg unna fanboy stempelet. :p

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Jeg som nevnte Wii først, for å sammenligne litt med PS3. Kan ikke ungå at de største konkurentene blir nevnt selv om det er en PS3 tråd.

 

PS3 kommer til og koste ca. 6000,- (599 euro + særnorsk tillegg :p) helt til de blir utsolgt for første forsyning. Den kommer sikkert til å holde seg godt i pris ett stykke ut i 2007 også.

 

Håper den er kommet med 4x BR-drev og lavere effektbruk\støyniå når jeg skal kjøpe den, så langt jeg vet er det 2x BR-drev på den nå og det kan bli litt slapt med tanke på loadetid i spill.

Lenke til kommentar
Jeg som nevnte Wii først, for å sammenligne litt med PS3. Kan ikke ungå at de største konkurentene blir nevnt selv om det er en PS3 tråd.

 

PS3 kommer til og koste ca. 6000,- (599 euro + særnorsk tillegg :p) helt til de blir utsolgt for første forsyning. Den kommer sikkert til å holde seg godt i pris ett stykke ut i 2007 også.

 

Håper den er kommet med 4x BR-drev og lavere effektbruk\støyniå når jeg skal kjøpe den, så langt jeg vet er det 2x BR-drev på den nå og det kan bli litt slapt med tanke på loadetid i spill.

6634885[/snapback]

 

Hehe.. Jeg bare trekker litt jeg. Nå var vi ikke off topic vi heller da..

 

Ihht wiki overfører 2x Blu-ray 9.0 MB/s i forhold til 360 sin 12x DVD som leverer 16.0 MB/s.

Så der må vi jo si at PS3 sliter litt. Får håpe de strukturerer spilla godt så man slipper unødig ventetid.

Lenke til kommentar
denne her kommer til og bli veldig uvant i starten veit jeg.. :p

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

controllers-ps3.jpg

6635017[/snapback]

 

Jeg regner med den kommentaren der var ironisk ment.. Dersom den ikke var det, kan jeg informere at dette designet er forkastet for leeeeenge siden..

Lenke til kommentar
Men så kommer PS3 med HDD rett fra fabrikken da. Så utviklerene kan ta utg.punkt i det med tanke på cache muligheter etc. Slipper de å tenke på de uten HDD som på 360 ;)

 

Kan vel vere ein liten fordel akkurat der det vel?

6634968[/snapback]

Ja det er en fordel, men utviklerene har de samme mulighetene med Xbox360. Oblivion tar f.eks nytte av HDD og det vil være spill som vil kreve HDD. Ifølge MS er det så mange som 90% av brukerbasen som har HDD.

Lenke til kommentar
Men da tvinger MS deg til og kjøpe premium pakken eller ekstra harddisk til 1000 lappen..

 

så da er det vel ikkje berre sony som propper på deg ting du ikkje vil ha..

 

snart kommer vel da.."HD-DVD player is required for this game"

6635271[/snapback]

 

Hmmm.. Det er vel ikke helt i utakt med MS sin policy på andre områder; Eks. Windows som aldri blir et ferdig produkt.

Lenke til kommentar
Men da tvinger MS deg til og kjøpe premium pakken eller ekstra harddisk til 1000 lappen..

Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe de spillene som vil kreve HDD, som nok vil være en brøkdel av spillene som kommer ut og hovedsaklig MO type spill.

 

snart kommer vel da.."HD-DVD player is required for this game"

6635271[/snapback]

Det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...