Gå til innhold

Hva vil PlayStation 3 koste +annet prat om Ps3


dioX

Anbefalte innlegg

6000 er veldig usannsynlig.  Jeg tipper mellom 4 og 5000 . Sony har nok ett eller annet opp ermet.

6568277[/snapback]

 

Hva da mener du? Sony har jo annonsert prisen allerede, hvorfor skulle de plutselig forandre det? Tror du ikke de har nok tro på sitt produkt slik at de må redusere prisen allerede før den har kommet på markedet?

Endret av espent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6000 er veldig usannsynlig.  Jeg tipper mellom 4 og 5000 . Sony har nok ett eller annet opp ermet. Angående å ikke kjøpe en konsoll pga barnesykdommer så er det veldig sjeldent. Faktisk er Xbox360 den første konsollen jeg har hørt om med feil. Aldri vært noe slikt problem med Playstation, Nintendo og Sega maskiner. Har hendt at noen deler har vært defekte etter en tids bruk men veldig sjeldent.

6568277[/snapback]

 

6000 ville forundret meg ja... spesielt med tanke på at Elkjøp og Lefdal alltid selger med UTROLIG gode lanseringspriser :)

Blir sikkert ikke mer enn 1500-2000KR mer enn 360 regner jeg med... og da har man jo større harddisk og slikt, så er jo ikke så galt det. Seriøst, 14GB for 800KR er så utrolig dårlig deal av MS :!:

 

Men angående defekte maskiner, så var PS2 og Dreamcast nokså heftige i sin tid husker jeg også... skjønt, 360 KAN være værre enn disse. Men med tanke på at foum er ekstremt mye mer brukt i denne tid, enn da PS2 ble lansert... så er jo færre som fikk klaget da. Og det er vel noe i det at den som har en defekt konsoll, poster på alle de store forumene han finner... Så det blir vel ikke så mange hundre folk man finner på disse forumene sammenlagt heller. Men med tanke på at det mest sannsynlig er en liten prosent av de med 360 som er aktive på forum, så blir det jo drastisk økt.

Lenke til kommentar
Av erfaring med tanke på PSX og PS2 sin lansering. Det var skyhøye priser da også helt til lanseringsdatoen.

6568336[/snapback]

 

Er faktisk enig med deg, Avean. Jeg tror at når lanseringen kommer så blir prisene en del lavere enn vi frykter, men da særlig helst hos kjeder som Elkjøp og Lefdal. Elkjøp gjorde med Xbox 360 og var da faktisk en god del billigere enn andre.

 

Tror jeg betalte nesten 5000 for min ps2 i sin tid.. arg.

 

Ellers med tanke på det du skrev om barnesykdommer... jeg er redd kanskje det blir noe værre nå enn med PSX og PS2. Ting er blitt så forbanna mye mere komplekst at sjansen for at noe går dundas er større.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Ting er blitt så forbanna mye mere komplekst at sjansen for at noe går dundas er større.

6568504[/snapback]

så sant så sant... men den må jo fortsatt gjennom en hel haug av tester og diverse før den kommer på markedet så jeg tror ikke vi kommer til og merke noe særlig til det.. :nei:

men får man en Playstation som er fucka så er det jo utrolig irreterende når man har ventet en god stund på den forså og måtte sende den inn igjen! :p

Lenke til kommentar
6000 er veldig usannsynlig.  Jeg tipper mellom 4 og 5000 . Sony har nok ett eller annet opp ermet. Angående å ikke kjøpe en konsoll pga barnesykdommer så er det veldig sjeldent. Faktisk er Xbox360 den første konsollen jeg har hørt om med feil. Aldri vært noe slikt problem med Playstation, Nintendo og Sega maskiner. Har hendt at noen deler har vært defekte etter en tids bruk men veldig sjeldent.

6568277[/snapback]

 

 

Hvorfor gjentar du igjen og igjen at Xbox 360 er den eneste konsollen med feil?!

De første Playstation 2 maskinene var jo ikke akkurat de mest holdbare :roll:

 

Saken er at under dagens masseproduksjon av forbrukerelektronikk så er det alltid en liten del som blir feilprodusert.

Det er jo ikke til å unngå.

 

Og hvis du tror at 100% av PS3 maskinene eller for den saks skyld WII kommer til å være uten feil så vet ikke jeg hvilken verden du lever i ;)

Lenke til kommentar
Av erfaring med tanke på PSX og PS2 sin lansering. Det var skyhøye priser da også helt til lanseringsdatoen.

6568336[/snapback]

 

ps2 kostet jo 6500 ved lanseringen

6568879[/snapback]

 

OG det regner jeg med du kan bevise? Kjøpte PS2 lanseringsdagen og betalte 4500 for.

6568980[/snapback]

 

Japanske! var en liten evighet forran europa. skulle de hatt en world wide lansering hadde den nok kostet 6500 for oss også.

Endret av Håvi
Lenke til kommentar

Jeg betalte 2100,- for min PS2 et år etter lansering.

 

Men for andre gang i min historie her på forumet er ejg enig emd Avean, og denne gangen er det når det kommer til prisen. Siden Sony har sagt at prisen blir 599 euro for den heftigeste pakken, så blir den ikke sannsynligvis ikke mer enn 4990,- her i Europa.

Lenke til kommentar

Noen screenshots fra Ps3: :dribble:

Metal Gear Solid:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

metalgear1pd6.jpg

metalgear2uj6.jpg

KillZone:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

killzone2ecec29315bbce40ad7aa44742e19fa07kh1.jpg

 

killzone28caa48e69dad1517a7aa9307bd8501dbcn7.jpg

 

EDIT: endra litt... :whistle:

Endret av dioX
Lenke til kommentar
de bildene var  bare gamle "teasere" på spillet killzone 2 som kommer på Ps3 :p

 

(er klar over at vi er i 2007 :tease: )

6573251[/snapback]

 

Og du veit ka den Killzone teaseren egentlig er? Rein og skjær herlig detaljert CGI :wee: Altså ikkje noe real-time rendra saker.

Lenke til kommentar
de bildene var  bare gamle "teasere" på spillet killzone 2 som kommer på Ps3 :p

 

(er klar over at vi er i 2007 :tease: )

6573251[/snapback]

 

Og du veit ka den Killzone teaseren egentlig er? Rein og skjær herlig detaljert CGI :wee: Altså ikkje noe real-time rendra saker.

6573281[/snapback]

det er jeg og sikkert alle andre også klar over! :D

men det kan gi en viss pekepinn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...