Gå til innhold

Hva vil PlayStation 3 koste +annet prat om Ps3


dioX

Anbefalte innlegg

hei kom over DENNE og lurte på om noen hvet om dette er prisen man

må regne med og faktisk betale for og få kjøpt den når den kommer ut?

 

 

Har vert interesert i ps3 siden litt før juletider og tengte at denne må jeg ha!

til tross for at jeg alltid går lei konsoller etter kort tid(2-4 mnd)

(har hatt de fleste populære konsollene.. sega, nintendo+/64 sega ps 1 /2 /two)

men nå har jeg begynt og tvile litt ;)

og pluss spill blir jo dette en liten formue man må ut med da! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eleven thousand dollars...

Du har ikke vurdert å søke da? Den vil ha en veiledende pris på 499£ (20gb) og 599£ for 60gb.

Tror jeg.

 

vell for det første veit jeg ikke hva "£" betyr! Euro, pund?

og da får jeg jo heller ikke sjekket hvor mye det blir i NOK!

 

og det er forskjellig på "veiledende" pris i England/EU og Norge... :dontgetit:

Eller er jeg helt på jordet?

 

 

Ca 6000,- ettersom den "billige" modellen ikke kommer til Norge.

6526717[/snapback]

 

LINK

Endret av dioX
Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt om du kunne satt om en liste om hva som er greie topics.

Så slipper folk å bli kalt "bitch" av sånne som deg\dere som tror at dere styrer diskusjon.no.

 

For min del kunne gutten spurt om hvilken farge PS3 skal ha, uten å komme med unødvendige svar.

Ellers kan jo de som blir provosert over enkle innlegg heller bare overse tråden, og la folk som ikke bryr seg svare istedet.

Lenke til kommentar
Eleven thousand dollars...

Du har ikke vurdert å søke da? Den vil ha en veiledende pris på 499£ (20gb) og 599£ for 60gb.

Tror jeg.

 

vell for det første veit jeg ikke hva "£" betyr! Euro, pund?

og da får jeg jo heller ikke sjekket hvor mye det blir i NOK!

 

og det er forskjellig på "veiledende" pris i England/EU og Norge... :dontgetit:

Eller er jeg helt på jordet?

 

Ca 6000,- ettersom den "billige" modellen ikke kommer til Norge.

6526717[/snapback]

 

LINK

6526728[/snapback]

 

Les her (også link)

 

 

 

(burde vel skrift at den "billige" modellen muligens ikke kommer til Norge... :blush: )

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar
Selv ved 6000 kr kommer folk til å gå av hengslene og den vil selge som hakka møkk. Og 360 vil, som Dreamcast gjorde, totalt slutte å selge. Skal bli herlig med PS3.

6531587[/snapback]

 

Lei av alle profetiene dine Staal.

 

Men ja, PS3 vil slege som fy,og den vil nok ikkje la seg finne i hyllene,og vi vil få leveringsproblemer ala det vi fikk med 360, tipper eg.

Lenke til kommentar

Dreamcast og N64 hadde bedre grafikk enn PSX på sin tid også men Playstation har vunnet alle konsollkrigene grunnet spilltitler. De mest kjente og beste spillseriene er å finne på Playstation. En som liker Tomb Raider, Final Fantasy, Resident Evil, Tekken, Metal Gear Solid og Gran Turismo kjøper ikke Xbox360 pga den har bra grafikk. Det er jo spillene som teller.

 

Hadde Xbox360 hatt titler som interesserer meg så hadde jeg glatt kjøpt den for lenge siden, men det har den ikke . Det er lissom en stor forskjell mellom Sony og andre konsoller. Jeg kjenner ingen som IKKE har en Playstation men jeg kjenner ingen som har en Xbox360 igjen. Det er bare noen ytterst få gitt. Halo 3 ser jo interessant ut og liker de spillene egentlig men det er ikke nok til at jeg kjøper konsollen. Da jeg hadde Xbox lå den bare og ble nedstøvet mens Playstation 2 dundrer og går i bakgrunnen som er over 6 år gammel.

Faktisk står den på i det øyeblikket jeg skriver dette. Jeg tviler Xbox360 eiere kan si det samme om 6 år fra nå av :) Microsoft har jo allerede planlagt å lansere en ny oppdatert versjon av Xbox360. Det er litt av en slap in the face til dere eiere syns jeg.

Lenke til kommentar
Er ingen fastsatt pris enda og du må vente til nesten lanseringsdag før du kan få en reel pris.

6527265[/snapback]

Akkurat. Vi må nok bare vente og sjå kva for eit prisnivå dei forskjellige butikkane vil legge seg på. Rekner med at enkelte vil prøve å stjele kunder ved å selge konsollen relativt billig.

 

Ymse pjatt om Xbox 360 ...

6531848[/snapback]

Denne tråden handler om prisen på PS3. Du er tydlegvis svært betatt av Xbox 360, og det er ikkje noko gale med det. Men dette er ikkje relevant i denne diskusjonen. 360 kan du diskutere i ein annan tråd. :)

Lenke til kommentar

Jepp, det er spillene som teller. Kjipt at DC ikke holdt lenger, for grafikkmessig var den som PS2 å regne. Har en PS2, Dreamcast og en GC; prøvde en 360 også, men den gikk fort i retur...man trenger ikke konsoller som oppfører seg som dårlig konfigurerte windows PC'er :D Koser meg med Grandia III, Tales of Legendia og andre godspill...og det kommer flere :) Neste konsoll blir utvilsomt en PS3.

Lenke til kommentar
Jepp, det er spillene som teller. Kjipt at DC ikke holdt lenger, for grafikkmessig var den som PS2 å regne. Har en PS2, Dreamcast og en GC; prøvde en 360 også, men den gikk fort i retur...man trenger ikke konsoller som oppfører seg som dårlig konfigurerte windows PC'er :D Koser meg med Grandia III, Tales of Legendia og andre godspill...og det kommer flere :) Neste konsoll blir utvilsomt en PS3.

6531896[/snapback]

 

Ah, savner Grandia serien.

Må vel nesten ta frem Grandia 2 til Dreamcast igjen :love:

 

Men altså, hvilke spill testet du på den? Er noen spill som er meget dårlige portet til 360... som kan ha gitt LITT dårlig intrykk

Lenke til kommentar

Testet bare ett, Perfect Dark Zero, men hadde ikke problemer med det. Det spillet er heller ikke portet. Opplevde ikke at maskinen kræsjet når jeg spilte, men den likte godt å kræsje når jeg gjorde andre ting.

 

Jepp..Grandia ruler det. Har både Grandia 2 og 3 til PS2 og 2'ern til DC seff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...