Gå til innhold

Den store kampsport tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt at man kan kun trene Ninpo i et fåtall av de asiatiske landene. (kampsporten selve "ninjaene" drev med).

6544997[/snapback]

 

Hva med ninjutsu da? "Ninja" kampsport det også. Heter vel egentlig Bujinkan Budo Taijutsu nå, bujinkan.no. Finnes en dojo med bujinkan i Oslo også, skal se om jeg finner linken.

 

EDIT: Bujinkan Oslo

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Kjipt at man kan kun trene Ninpo i et fåtall av de asiatiske landene. (kampsporten selve "ninjaene" drev med).

6544997[/snapback]

 

Hva med ninjutsu da? "Ninja" kampsport det også. Heter vel egentlig Bujinkan Budo Taijutsu nå, bujinkan.no. Finnes en dojo med bujinkan i Oslo også, skal se om jeg finner linken.

 

EDIT: Bujinkan Oslo

6546902[/snapback]

 

Desverre så bor jeg ikke i Oslo.

:hrm:

Lenke til kommentar
Jeg driver selv med MMA, er det fler som driver med dette? Det jeg syns er fascinerende med MMA er at alt er lov, og du slipper klenginga som ofte forekommer i boksekamper.

 

www.pridefc.com

6545830[/snapback]

 

Er jo masse grappling i mma!

6546062[/snapback]

Kanskje han mente MMA k-1 stil og ikke 100% mma som f.eks Pride, UFC osv.
Lenke til kommentar
Jeg driver selv med MMA, er det fler som driver med dette? Det jeg syns er fascinerende med MMA er at alt er lov, og du slipper klenginga som ofte forekommer i boksekamper.

 

www.pridefc.com

6545830[/snapback]

 

Er jo masse grappling i mma!

6546062[/snapback]

Kanskje han mente MMA k-1 stil og ikke 100% mma som f.eks Pride, UFC osv.

6550542[/snapback]

 

Han linker til pride da. Det har vel ikke noe med K-1 å gjøre? Men klenginga i boksing er jo ganske annnerledes enn grappling på bakken også da.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om knusing av planker ol. med bein og armer?

 

Jeg personlig synes dette er litt unødvendig. Ser dog "ganske" stiligt ut. Har aldri prøvd skikkelig dette, da det er tilnermet ingenting av det i Shotokan.

Men kanskje det har noen nytte i kamp? Jeg har ingen anelse.

 

Kom med formeninger/Synspunkter! :)

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar

Jeg har trent Tani-ha Shito-ryu Karate i 5 år, men har vært borte i to år pga skader (en gammel fotballskade der venstre kneskål gikk ut av ledd, tryna på sykkel og slo nesten høyre skulder ut av ledd, og de gamle skadene har hjemsøkt meg i to år). Tenkte å begynne på igjen til høsten om kneet holder.

 

Synes denne stilarten er helt fantastisk å drive med, så jeg vil trene til jeg dør, om ikke kneet tar helt kvelden før den tid :)

Lenke til kommentar
Jeg driver selv med MMA, er det fler som driver med dette? Det jeg syns er fascinerende med MMA er at alt er lov, og du slipper klenginga som ofte forekommer i boksekamper.

 

www.pridefc.com

6545830[/snapback]

 

Er jo masse grappling i mma!

6546062[/snapback]

Kanskje han mente MMA k-1 stil og ikke 100% mma som f.eks Pride, UFC osv.

6550542[/snapback]

 

 

Akkurat det jeg mente, mener Pride og UFC. Er mer fascinerende å se graplinger enn å se to tungvektere drive å klenge. Og husk hvis du er inaktiv i MMA kan du riskikere å få 10% mindre lønn fra kampen. Trur det hjelper ganske så bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...