Gå til innhold

Nettverkskort i heftig utførelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du at du greide deg med det integrerte nettverkskortet i datamaskinen? BigFoot Networks mener de har produsert det ultimate spillkortet.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, synes dette virker som bare tull når jeg ser designet på den, samt navnet. Tror ikke man vil merke noe, bortsett fra de som må ha alt i pcen blinkende og med et annerledes design.

Skrevet
Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til.

Helt Enig

Skrevet (endret)
Jeg lurer dog på om denne vil hjelpe litt i p2p, siden det er utrolig mye data som sendes da :hmm:

6488584[/snapback]

Kommer nok ikke til å hjelpe om den prioriterer nettverkspakkene til spill för alt det andre.

Men om man kunne få den til å prioritere nettverkspakkene til p2p... :hmm:

Endret av ToP-HaiR
Skrevet

Er dette et rebadget kort fra det profesjonelle markedet? Tenker på kortene vi bruker i serverne våre som har alt mellom himmel og jord hardware akselerert. Et slikt kort vil jo hjelpe pittelitt i spill, men ikke så veldig, regner jeg med.

Skrevet (endret)

Hvis noen kan teste dette med torrents rullende i bak-kant samtidig som man spiller på lav ping, så er jeg imponert nok til å kjøpe det..!

Endret av lock-aze
Skrevet
Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til.

6488541[/snapback]

Her jeg bor får man fiberlinjer....

men om det er så viktig å spare en to,tre ms i spill er en annen sak da...

Skrevet

6488541[/snapback]

Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... :)

Skrevet
Hvis noen kan teste dette med torrents rullende i bak-kant samtidig som man spiller på lav FPS, så er jeg imponert nok til å kjøpe det..!

6488649[/snapback]

Blir du imponert nok til å kjøpe det hvis du spiller på lav FPS?...?

6488657[/snapback]

:!:

Skrevet

6488541[/snapback]

Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... :)

6488718[/snapback]

Lyse har da 40.000 internettkunder og antallet stiger raskt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...