Gå til innhold

Nettverkskort i heftig utførelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med det, når jeg spilte online i mine yngre dager fikk jeg stadig slengt skjellsord etter meg pga min lave ping :)

 

AtW

6765863[/snapback]

Hvorfor skal man bli sur for det da?

6765929[/snapback]

 

Heh, i fare for å tråkke på noen tær, så er det få grenser for hvor barnslig oppførsel man kan støtte på når man spiller online (ihvertfall CS i de eldre dager, som jeg spillte). Folk klager over alt, at man har lav ping, at man har flaks, at man jukser osv (altså man blir beskylt for det stort sett hver gang man gjør det bra).

 

AtW

Lenke til kommentar
Folk klager over alt, at man har lav ping, at man har flaks, at man jukser osv (altså man blir beskylt for det stort sett hver gang man gjør det bra).

 

AtW

6766062[/snapback]

 

Din skrytpels :p

6766178[/snapback]

 

heh, du kan trøste deg med at jeg antakelig suger lut i CS den dag i dag, er mange år siden jeg spillte det :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, er noen år siden folk klaget på meg også, men akkurat når det gjelder pingen så er det pokkermeg ikke min feil. Jeg hadde faktisk generelt sett bedre ping når jeg satt på ISDN enn jeg har hatt på alle mine bredbåndsoppkoplinger (4 stykker). Det har sikkert flere årsaker, men jeg er fortsatt litt arg på at jeg ofte hadde godt nede i 20ms på ISDN, mens jeg i dag bare kan få i nærheten av så bra ping på f.eks. GoodGame#2.

Lenke til kommentar
For alle nettverkskåte:

 

Test av kortet 1

Test av kortet 2

6807761[/snapback]

 

Jeg deler ikke IGN sin entusiasme, kortet ser ut til å ha mest å si når det gjelder å offloade CPUen, og såvidt jeg kunne se så nevner de ikke noe om de har satt på offloading på det innebygde nettkortet. At de mener 300 dollar er gunstig for å få ned CPU-load for stå for deres regning, personlig tror jeg det er mer hensiktsmessig for de fleste å oppgradere CPUen for 300 dollar.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...