Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gumdirect.com/ Mye billig godteri og andre ting til slike "maskiner" i tillegg til "maskiner"

Har tenkt å bestille 9,7kg tyggis derfra hvis de sender til norge :w00t: Bare 120 kroner + porto

 

Har sendt mail til dem og spurt om de sender til norge, og eventuelt hvor mye fraktkostnadene blir..

 

:hmm:

Sendte mail dit rett etter at jeg skrev innlegget, og har enda ikke fått svar.

 

EDIT: De sender med UPS og på UPS.no virker det som det blir sendt til norge.

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Bra sjappe i Japan som selger Japanskproduserte produkter som Hi-Fi og Fotoutstyr til en hyggelig pris.

 

JOYNETMALL, quality products direct from Japan!

 

Frakt koster fra 25$ og oppover, men da inkluderer det forsikring på varene dine. Sendes Via EMS (Japansk befrakter)

 

De oppgir også mye lavere verdi på tollpapirene uten at du behøver å spørre om det, og da slipper du unna mye moms og ekle saker ;)

Lenke til kommentar

Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet.

Ikke vær så pirkete nå....

 

Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no.

 

Sjekk det ut nå!

 

 

 

Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per"

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet.

Ikke vær så pirkete nå....

Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no.

Sjekk det ut nå!

Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per"

:hrm:

Kan man slippe unna moms o.l. på produktene? kan man betale i fordelaktig $ der?

 

Og skal man også begynne å legge til Komplett, Netshop o.s.v fordi de selger utenlandske produkter?!

 

Tipper at du enten er eier eller har interesser i det firmaet du linker til og har lyst på gratis markedsføring med å poste i denne tråden.. hehe

Ser du kun har 2 innlegg, så regner med at du kun registrerte deg som denne brukeren kun til formål å fremme nettbutikken din, stemmer? ;)

Lenke til kommentar

Faktisk ikke, men jeg forstår at det godt kan se sånn ut.

Jeg er faktisk pappa til 2 unge barn og likte produktet fordi det er veldig praktisk for meg og det er noe jeg kunne tenke mange andre fedre også ville likt. Det var helt sikkert feil sted av meg å postere innlegg, det forstår jeg godt, men alle gjør feil og jeg gjorde også en. Sier bare at dere ikke trenger være så pirkete når dere ikke trenger å bry dere mer om inlegget hvis dere er så opptatte av at det skal være en utenlandsk nettbutikk. Bare hopp over det og les neste innlegg.

 

Dumt av meg, ja. Men gjort er gjort.... Trenger ikke korsfeste meg av den grunn.

 

Samme det vel. Det er en webshop som tilbyr et produkt fra utlandet.

Ikke vær så pirkete nå....

Ny dings ute på markedet. Skal være et veldig bra produkt og et bedre alternativ til solskjerming i bilen. Det heter windowshirts og kan kjøpes på www.windowshirts.no.

Sjekk det ut nå!

Hører ikke hjemme her.... "Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per"

:hrm:

Kan man slippe unna moms o.l. på produktene? kan man betale i fordelaktig $ der?

 

Og skal man også begynne å legge til Komplett, Netshop o.s.v fordi de selger utenlandske produkter?!

 

Tipper at du enten er eier eller har interesser i det firmaet du linker til og har lyst på gratis markedsføring med å poste i denne tråden.. hehe

Ser du kun har 2 innlegg, så regner med at du kun registrerte deg som denne brukeren kun til formål å fremme nettbutikken din, stemmer? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...