Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Da har jeg lagt inn en ordre hos Besthongkong på følgende:

 

0 x 80mA 5mm High Power Warm White Piranha 100 Degree (BUWVC262W100BC23) = $14.90

1 x *NEW 220VAC E27/26 GU20 62 Warm White LED Bulb Narrow (B0462VNHE/11) = $11.69

1 x LED Tube, Flexible & Water Proof in Blue, 12cm (BMS12B) = $3.90

Totalt:

Sub-Total: $30.49

 

 

+ frakt:

Shipping: Air Parcel (Ship Registered air with Tracking): $6.16

 

Så blir det totalt:

Total: $36.65

 

Håper jeg kommer under 200,-.

 

Forrige gang tok det 11 dager, spent på hvor lang tid det tar denne gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Butikken heter Mytrendyphone

 

:thumbup:

7316602[/snapback]

 

Den var ikke dum. du.

Er toll aktuelt fra denne butikken ved ordrer over 200,- ?

7326535[/snapback]

 

 

Ja.. Du kan risiker toll/moms på varer over 200 kr..

 

:roll:

7327254[/snapback]

Stemmer det, men jeg bestillte for rundt 400 kroner og det slapp igjennom tollen.

 

Vil ikke anbefale den sjappa siden jeg bestilte en adapter for laptop og fikk en for bil i stedet for en vanlig en samt at det var en ting som manglet.

Endret av premium
Lenke til kommentar
PROuser, jeg tenkte på hardware i PC forstand. Altså hovedkort, skjermkort, HDD etc. PC deler :)

7298369[/snapback]

Er vel ikke så mye å spare siden det fort blir moms pluss at slikt ikke er så mye billigere i utlandet enn i Norge. Frakt koster også, så vinninga går fort opp i spinniga.

 

Men dollarprisen er herlig lav for tiden :cool:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Finnes det ingen norske sider her?

8388651[/snapback]

 

 

Norske sider??

 

Se hva tittelen er...

 

"Samling av billige og gode utenlandske Webshop'per"

 

:cool:

8388789[/snapback]

 

finnes det en tråd med norske?

8397565[/snapback]

 

I noen av Disse øverste postene finner du norske nettbutikker som selger det meste innen datautstyr..

 

Hvis du vil ha en oversikt over diverse andre typer nettbutikker kan du besøke Denne siden...

 

 

Mange ting kan kjøpes rimelig i utlandet, og holder du deg under 200kr (ca 33 USD) slipper du moms!

Enkelte av de utenlandske nettbutikkene tilbyr også fri frakt! (se oversikt i første post)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
www.emp-online.com

 

Tysk side med bandteskjorter og gensere og mye annet. For frakt må du betale 29% av prisen av det du bestiller. Kan vare bruke Visa og MasterCard.

8512912[/snapback]

 

Frakt er oppgitt til 19,95 EURO på nettsiden deres..

 

Klær er også tollbelagt..

Lenke til kommentar

http://www.bhphotovideo.com/

Er en av verdens største nettbutikker for foto og video. Har butikk i New York. Har alt av optikk, kamera, kikkerter, microskop, teleskop og en god del elektronikk. Har mye som er vanskelig å finne her til lands, samt meget lave priser på alt. Butikken er dønn seriøs, og hvis du velger EMS (global express) shipping, så har du varene etter 4-5 dager, og man slipper å betale fortollingsgebyret på 90,- når den kommer til norge. Visakjøp må verifiseres, men det går greit. Butikken anbefales!

 

Favoritten er forøvrig Ebay, men den er jo nevnt.

Lenke til kommentar
Vurderer å bestille et MicroSD-kort på 2gb fra CellPhoneShop. Det koster 60 dollar. Skriver CellPhoneShop ned prisen eller sender som gave? Er lite keen på momsen.

8467849[/snapback]

Sendte som gave til meg, men det var under 200-kronersgrensa uansett.

 

Til de som vurderer å handle der får man 10% Rabatt om man bruker koden MOTHER10 (over 10 dollar) Og 20 % med MOTHER20 (over 25 dollar)

Edit: Gjelder ut mai.

Endret av premium
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Futurlec har sinnsykt bra service. Har nettopp hatt kontakt med de over mail.. De brukte 3 minutter på å svare meg!! Visstnok er kontortidene deres fra 5-10 eller noe.. Posten derimot, er jeg ikke så fornøyd med.. Tollgodssentralen deres sitter og ruger på 3 av 4 pakker i noen dager før de kommer videre :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...