Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

Noken som veit om gode dyrewebshopper?

 

Skulle gjerne hatt tak i litt reptilutstyr for ein kamerat.

 

Noen gode islandske webshopper nå? burde kunne gjere noken gode kjøp der no med tanke på den islandske krona

Endret av ohy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en flott liste! Føler at det blir mer nett handel enn forventet.

Selv bruker jeg:

 

vcore.dk - handlet for godt over 10000,- kr der. Super service, kjapp levering.

eBay - Kings-Group-28 - kjøper mobil telefoner der. Har alltid siste modeller - rask levering. Handlet 5 telefoner der.

eBay - ezMobileShop - deler til mobiltelefon mm. Kjøpte nylig skjerm til W960i som ble kunst. Fungerer helt perfekt. Rask levering.

Lenke til kommentar
Dealextreme blir blokert av posten / tollen på alle pakkene uansett hva du har bestilt. De åpner ikke containeren med pakkene i fra de og sender de tilbake.

 

Jeg fikk pakken min fra Dealextreme på mandag. Hadde ikke vært åpnet. Var varer for ca 195 kroner. Brukte bare ca 5 dager fra Hongkong til postkontoret her rekomandert..

 

Den var merket med 40 Hkd.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Futurlec.com ,meget rimelig på elektronikk. Frakt rundt 30-40 kroner. Tar ca 1 til 2 uker,meget seriøse. Bestilt ca 10 ganger derifra.

De har ikkje den beste antistatiske pakkingen, de fleste komponentene kommer pakket i gjennomsiktige plastposer. Av og til kommer ting i antistatiske-rør, men hører til skjeldenhetene. Selv 50 MOSFET transistorer kom i en helt vanlig plastpose..!

 

De pakker til tider litt feil også - men sender ut rett vare uten videre diskusjon omgående, så det er jo litt trøst.

 

Ellers støtter eg anbefalingen, der er billig i allefall..

Lenke til kommentar
Dealextreme blir blokert av posten / tollen på alle pakkene uansett hva du har bestilt. De åpner ikke containeren med pakkene i fra de og sender de tilbake.

 

Jeg fikk pakken min fra Dealextreme på mandag. Hadde ikke vært åpnet. Var varer for ca 195 kroner. Brukte bare ca 5 dager fra Hongkong til postkontoret her rekomandert..

 

Den var merket med 40 Hkd.

 

:thumbup:

 

Oi de har begynt å markere de nå, supert :) Då kommer nok ting igjennom igjen. Dealextreme er notorisk kjent for å ikke markere riktigt verdi på pakker og klasker på gift på det meste. Var en sak om det for 1-2 uker siden.

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lese gjennom alle poster for å se om det har blitt nevnt, men syns det er en nettbutikk som er verdt å nevne på førstesiden i posten: dvdboxoffice.com

Dette er en kanadisk nettbutikk som selger spill, musikk og filmer. Har selv bestilt drøssevis med gamecube- og PS3-spill fra denne siden, samt noen dvd-filmer. Prisen er under halvparten av hva spill koster i norge og frakten er gratis. Merker du pakken som "gift", er det også tollfritt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dealextreme fungerer utmerket. Har handlet mye der siste måneden. Men her er mine anbefalinger etter å ha prøvd ulike muligheter og med ulikt hell:

 

1) EMS tok bare lenger tid for min del. Posten var også (uten å varsle meg) hjemme hos meg på dagtid for å levere pakken (hvem f*** er hjemme mellom 10-16?). Deretter ble den satt inn i omdelingssystemet igjen.

2) Kjøp om mulig for under 200 kr av gangen. For å vite eksakt hvor mange dollar dette blir kan man se på toll.no og se omregningskursene de bruker. Min første pakke var på ca 200 dollar og jeg fikk oppkrav på 540 kr på dette som var dels toll og dels ekspedisjonsgebyr.

 

Har siden kun bestilt pakker under 200 kr, og de kommer fort og uten toll med helt vanlig frakt (ikke velg EMS.....kommer som rekommandert brev).

 

DealExtreme har hatt problemer med norsk toll siste måneden. Dette er nå ok. Så lenge du skriver kun Norway i country feltet så fikser de automatisk merking som norsk toll godtar. Dvs at det setter på korrekt pris.

Lenke til kommentar

Etter at jeg klagde min nød til min frisør over at han hadde gjort meg "avhengig" av kjempedyr shampooo + conditioner (300 + 300 kr) så hvisket han uoffisielt til meg at jeg kan kjøpe det atskillig billigere på lookfantastic.com. Prisene ser ut til å være 30% av norsk pris....altså mer enn verdt bryderiet (forutsatt at man ikke handler shampoo på Kiwi :!: )

Endret av oladunken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...