Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Legger inn et kjapt spørsmål angående Play.com: I.flg sidene deres må vi (Nordmenn) betale i Euro, noe som gjorde butikken uaktuell for min del. Men etterhvert ble jeg litt usikker, iogmed at vi ikke er et EU-land. Så, er det noen som har handlet fra Play.com i det siste, og vet hvilken valuta vi betaler med?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vil anbefale Jaben Network, en Singapore-basert forretning som har hode- og øretelefoner i alle prisklasser, i tillegg til en del snasent tilbehør. Frakt er inkludert i prisen.

 

For øyeblikket ser de desserre ut til å lide av en heller akutt varemangel. Kanskje like greit, siden dollaren har steget godt over syv nå.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Er det noen som har erfaring med Specialtech.co.uk? De er de eneste jeg har funnet som har kabinettet min sønn vil ha, Thermaltake Xaser VI VG400LSWA Silver/Black With Window.

 

Er vel litt i seneste laget med svaret her, men det er mulig flere kan ha nytte av dette.

 

Har akkurat fått kabinettet jeg bestilte fra specialtech.co.uk for et par uker siden (endel helligdager innimellom) og kan anbefale denne sjappa. De er seriøse og jeg har fått kjapp respons på alle spørsmål (2) jeg har stilt dem gjennom support systemet deres.

 

Når man registrerer seg som kunde og velger at man er fra Norge trekkes automatisk 15% VAT fra alle priser siden vi i Norge skal betale 25% moms på alt over 200 kr. Pris på frakt regnes også automatisk ut dersom du putter noe i handlevogna. Prisene tror jeg skal være greie i forhold til andre steder i england, men det lønner seg nok ikke å handle ting der som man allikevel kan få tak i i Norge.

 

Transport skjer med Interlink Express / DPD Europe by road, men utkjøring i Norge blir gjort av Tollpost.

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Legger inn et kjapt spørsmål angående Play.com: I.flg sidene deres må vi (Nordmenn) betale i Euro, noe som gjorde butikken uaktuell for min del. Men etterhvert ble jeg litt usikker, iogmed at vi ikke er et EU-land. Så, er det noen som har handlet fra Play.com i det siste, og vet hvilken valuta vi betaler med?

Tror det gjelder viss du handler fra playtrade. (brukt)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

jerseyscom.com.

 

Basket, hockey, baseball og amerikansk football trøyer for 44,88 USD, men om man slår seg sammen med andre får man gode rabatter. 5-10 stykk 30% off. 11pcs+ 50% off.

Frakt og moms gratis. De sender som gift. Ca 2-3 uker leveringstid.

 

 

Noen som vet hvordan det går å handle på chinadvdwholesaler i forhold til sonerestriksjoner på dvd? Ser det er litt blandet hva slags versjon seriene er...

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bruker dealextreme til diverse små bluetooth dingser, data-kabler, stasj, gadgets, kniver(til å spikke pølsepinner med i påska), dirkesett(til rekreasjonelle formål!), batterier, ladere.

 

Dritbra sted. Aldri mista noe i posten, aldri betalt for mye, aldri fått feil vare. Perfect!

 

Anbefalt!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...