Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

 

 

Vil anbefale Meritline.com...

Kjører daglige "deals" som er ekstra nedsatt fra allerede lav pris... Gratis frakt!

 

 

Har også handlet med Sourcinggate.com mye likt Meritline, har også gratis frakt.

 

Begge disse har levert kjapt og produktene jeg har bestilt har vært som forventet...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo betale på et vis, så hvis du ikke har betalt noe enda regner jeg sterkt med at du får en faktura i pakken. Pluss at du må betale toll, moms og fortollingsgebyr da.

 

Hvis du går på hjelp på siden deres finner du en link der det står "How can I pay", men den funket ikke akkurat nå. Der står nok svar på det du lurer på.

Lenke til kommentar

Huff, ser nå at det kan tolkes på flere måter.

 

Prøver igjen :p

 

Betalte 1500 kroner til Zazzle.co.uk, og mottok pakken for noen uker siden. Skal jeg motta en faktura fra Posten for toll, moms og fortollingsgebyr? Det er i hvertfall slik jeg tolket det på posten.no under ordinær fortolling (forsendinger over 1000 kroner).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kom over DinoDirect. Samme konsept som DealExtreme, men et bredere utvalg. Gratis frakt også. Har dog ikke testet de ut ennå, men tenker jeg skal prøve med en bestilling ettersom de fremstår som seriøse.

 

Har testet DinoDirect. Kjøpt iphone vesker og høretelefoner, gikk ca en uke før det var i postkassa. Bra kvalitet. "DinoPoint" system som gir deg avslag på ordrene dine. Fikk 100 points da jeg lagde konto, og rundt 40 da jeg bestilte første ordren (ca $10 ordre). 100 points er $1 avslag. Gratis frakt som sagt og de virker til å ha god kundeservice og en vennlig innstilling, fikk hjelp da jeg bestilte noe feil - svarte på mailen min etter 10 min med en løsning.

 

Edit: Glemte å nevne at jeg fikk også to "cash cupons" med min siste ordre, en på $8 (kan brukes på ordre over $25) og en på $10 (kan brukes på ordre over $40).

Endret av superreven
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei.

 

 

 

 

Vil anbefale Meritline.com...

Kjører daglige "deals" som er ekstra nedsatt fra allerede lav pris... Gratis frakt!

 

 

Har også handlet med Sourcinggate.com mye likt Meritline, har også gratis frakt.

 

Begge disse har levert kjapt og produktene jeg har bestilt har vært som forventet...

 

Vel... prøvde å bestille derifra, men fikk ikke bestilt noe som helst da det stod at varene jeg hadde bestemt meg for ikke sendes utlandet... dvs alle varene jeg prøvde meg på...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den er ikke billig..

Det kan diskuteres. Dette eksempelet er f.eks. 25% billigere her enn her...

 

...den er ikke utenlandsk, hva gjør den i denne tråden?

Jeg ser ikke poenget med å ha en egen anbefalingstråd kun for utenlandske nettbutikker.

 

Men det er tråd for utenlandske webshopper, lev med det.

 

Sorry for misforståelsen :-S prøvde bare å hjelpe til ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...