Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Har en filmsamling på ~300 filmer og brorparten av disse er filmer jeg gjerne ser igjen, men det er også en håndfull filmer som jeg rett og slett aldri kommer til å se igjen... Her i alfabetisk rekkefølge:

 

 

300 Rise of an Empire - Meningsløs og gjennomført dårlig oppfølger.

 

Assault on Wall Street - Jeg sliter med å finne ord som kan beskrive hvor lite jeg likte denne filmen. Jeg led meg gjennom hele greia, men jeg angrer. Dette var 99 minutter som var 100% bortkastet.

 

Noah - Som storfan av både Russell Crowe og Jennifer Connelly var det en enorm skuffelse å se dette makkverket av en film.

 

The Imitation Game - Vel, jeg så denne nylig og syntes den var kjedelig. Vanskelig å sette fingeren på hvorfor, men jeg hadde kanskje for høye forventninger av filmen. Altså ikke direkte dårlig, men skuffende, og derfor ser jeg den neppe igjen. Bare meg?

 

Tokarev - Rett og slett bare dårlig. Så dårlig, faktisk, at de valgte å skifte navn på filmen til Rage etter hvert, uten at det gjorde filmen det grann bedre.

 

Transformers Age of Extinction - Aldri før har jeg sett en film bli ødelagt av produktplassering. Greit nok var dette ikke mer enn en middelmådig film i utgangspunktet, men her har historien blitt skrevet/omskrevet for å få mest mulig produktplassering, og det merkes. Mark Wahlberg var helt tydelig umotivert på grunn av dette. Trengte vi å se ned i en fryseboks med kjøtt i hele tre sekunder? Nei! Close-up av dårlige høyttalere fra Beats? NEI! Etter en stund ble jeg faktisk sint av å se på all den jævla reklamen. Med så mye reklame i en film bør både kinobilletter og blu-rays deles ut gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Et velment råd: IKKE se San Andreas Quake

 

I 2015 bør vi kunne forvente bedre kvalitet på både skuespillere og effekter. Denne filmen virker å være redigert på gutterommet.

Haha.. Hvordan kan du klage på en film som er en opplagt B-/C-film, laget av The Asylum og som KUN er laget i håp at folk skal ta feil mellom denne og San Andreas med Dwayne 'The Rock' Johnson.

The Asylum lager mer eller mindre KUN filmer som etterligner tittelen/plottet til større produksjon. Sånn har de drevet på i årevis nå med megalavbudsjettfilmer som utgir seg for å være større blockbustere.

 

Helt utrolig at de kan drive på egentlig, men de har vel funnet et loophole som de kan utnytte siden ingen klarer å stoppe de.

Lenke til kommentar

 

Et velment råd: IKKE se San Andreas Quake

 

I 2015 bør vi kunne forvente bedre kvalitet på både skuespillere og effekter. Denne filmen virker å være redigert på gutterommet.

Haha.. Hvordan kan du klage på en film som er en opplagt B-/C-film, laget av The Asylum og som KUN er laget i håp at folk skal ta feil mellom denne og San Andreas med Dwayne 'The Rock' Johnson.

The Asylum lager mer eller mindre KUN filmer som etterligner tittelen/plottet til større produksjon. Sånn har de drevet på i årevis nå med megalavbudsjettfilmer som utgir seg for å være større blockbustere.

 

Helt utrolig at de kan drive på egentlig, men de har vel funnet et loophole som de kan utnytte siden ingen klarer å stoppe de.

 

 

Skjønner. Jeg var ikke klar over dette.

 

De lurte meg hvertfall. Glad jeg ikke betalte for å se filmen...

Lenke til kommentar

Sier meg enig i at Noah ikke var et særlig fornøyelig skue. Den var jo så fryktelig kjedelig. Jeg så den på kino, og vanligvis pleier kino å gjøre alt bedre. Men ikke en gang kinosalen maktet å gjøre Noah grei. Den var rett og slett kjedelig, og det er noe jeg ikke sier så ofte om filmer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den siste amerikanske Godzilla filmen. Herreminhatt jeg er glad jeg så den på Netflix og ikke betalte utelukkende for å se den. Mest spennende som skjedde var at den hjemmelaga dippen min smakte digg med salt chips

 

Det er jo en av de beste filmene jeg har sett på lenge.

 

 

  • Alexander
  • Spider-Man 1, 2 og 3.

Slenger meg på disse.

 

Transformers Age of Extinction - Aldri før har jeg sett en film bli ødelagt av produktplassering. Greit nok var dette ikke mer enn en middelmådig film i utgangspunktet, men her har historien blitt skrevet/omskrevet for å få mest mulig produktplassering, og det merkes. Mark Wahlberg var helt tydelig umotivert på grunn av dette. Trengte vi å se ned i en fryseboks med kjøtt i hele tre sekunder? Nei! Close-up av dårlige høyttalere fra Beats? NEI! Etter en stund ble jeg faktisk sint av å se på all den jævla reklamen. Med så mye reklame i en film bør både kinobilletter og blu-rays deles ut gratis.

 

Så den på den største IMAX-kinoen i London. Den var laaaaang og utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

 

 

Transformers Age of Extinction - Aldri før har jeg sett en film bli ødelagt av produktplassering. Greit nok var dette ikke mer enn en middelmådig film i utgangspunktet, men her har historien blitt skrevet/omskrevet for å få mest mulig produktplassering, og det merkes. Mark Wahlberg var helt tydelig umotivert på grunn av dette. Trengte vi å se ned i en fryseboks med kjøtt i hele tre sekunder? Nei! Close-up av dårlige høyttalere fra Beats? NEI! Etter en stund ble jeg faktisk sint av å se på all den jævla reklamen. Med så mye reklame i en film bør både kinobilletter og blu-rays deles ut gratis.

 

Så den på den største IMAX-kinoen i London. Den var laaaaang og utrolig kjedelig.

 

Måtte på do halveis. Da blir den lang.. Men jeg likte den faktisk =)

Lenke til kommentar

Jeg så en film en gang i barndommen som het "bad taste", da jeg og venninna mi lurte oss til å låne den på storebroren hennes sitt rom :p

Herregud jeg fikk traumer av den, og har aldri villet sett den etter på!

 

The devils rejects synes jeg var vond å se på.

The Human centipede 1 og 2, spesielt 2'ern. (toern, haha.. Hmm kremt..).

Bad biology, så utrolig teit! Haha.

Døden på Oslo S, både kjedelig og bare helt rar.

Bare Bea, grøss...

Synes Piranha er kvalmende også jeg, selv om den har humor også, og skal være overdrevet :)

 

Ja, lista er egentlig lengre, men det var i allefall noen :)

Lenke til kommentar

En av de mer patetiske filmene jeg har friskt i hukommelsen er Signs hvor Mel Gibson er med:

 

https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=signs+(2002)

 

Årsak til at jeg ikke ønsker å se på den igjen, det faller kanskje ikke helt i tråd med Førstepost. Årsak er at filmen bare er så sykt dårlig laget. Elendig/makkverk av en film.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...