Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

 

Men den verste filmen som jeg ALDRI skal se igjen er:

Avatar, makan til rør og drit har ALDRI ALDRI vært laget. To'ern er heldigvis utsatt, forhåpentlig kommer den aldri!

+ 1000000000 til den.

 

Nå vil jeg si at filmen ikke er så jævla dårlig, det er bare at all skryten og det ufortjente gode ryktet gjør at den virker mye dårligere enn den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes den er helt ok (typ 6/10), men det er ikke en film jeg velger å se igjen med det første. Denne derimot, fra 1953, er latterlig fet. Nå er jeg generelt veldig glad i sci-fi fra 50-tallet, så den treffer jo meg midt i hjerterota.

 

 

Skal sies at jeg aldri har lest boka, da. Hadde jeg lest den først kan det jo hende jeg hadde sett annerledes på det hele. Men den fra 1953 er hinsides kul.

Lenke til kommentar

Big Trouble in Little China (tidenes kuleste film), Indiana Jones (de tre første er blant tidenes beste filmer), kongefilmen Taxi Driver og den kule Burn After Reading. Sjokkerende liste.

Big truoble in Little China. Er max overdreven, teit og så fake at den ikke er gøy, eller verdt å se igjen.

Indiana jones hadde vært mye bedre om hun jenta ikke hadde skriket så jævlig mye. Hver gang det skjer noe kan man bare telle ned 3,2 1 og skrik. Ble bare alt for mye av den skrikinga.

 

De andre er filmer uten mye handling. Eller bare jeg som ikke skjønner noe. (Har fått med meg Taxi driver lever i sin fantasiverden, men ja hele filmen er bare uten særlig handling. Og har følt time waste på alle filmene over.

Lenke til kommentar

måtte lete litt og fant den med følgene kriterier på imdb. lagd i 2014 , sci-fi , lav rating . denne saken har 1.8 i user rating!

 

edit: jeg skal ikke skryte på meg at jeg klarte å se hele filmen

 

 

http://www.imdb.com/title/tt3924510/

 

fant stream av den!

http://www.solarmovie.ws/watch-age-of-ice-2014-online.html

 

drikkelek!

hver gang du tar en facepalm tar du en øl :p

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett filmene fra start til slutt når det kommer til Indiana Jones, med unntak av Kingdom of the Crystal Skull, men jeg vil ikke si at de er dårlige.

 

 

Transformers: Age of extinction. Fytterakkern for noe møl. Eg likte de to første, det var artige popcornfilmer, med humor og action. Den tredje var ikkje noe særlig, men AoE var horribel.

 

 

Jeg kjøpte denne for en stund siden, men har ikke sett den enda. Bør jeg forvente "nothing at all" før jeg ser den? :p

Endret av Major Kloss
Lenke til kommentar

 

  • Son of the Mask
  • Feed ( måtte nesten kaste opp )
  • Sharknado 1 og 2
  • Megapython vs Gatoroid.. <--- alle versjoner av dette.

 

Å herre, så du hele Feed? Da hadde jeg besvimt. Jeg har ikke ord som kan beskrive den filmen der.

 

Guardians of the galaxy. Overhyped med dårlig jokes. Er det meningen at den skal være morsom?

Knowing. Nicolas Cage i fantastisk dårlig katastrofefilm

Endret av Deleted
Lenke til kommentar

Det slår meg hele tiden når jeg leser denne tråden at folk ser alt for mange filmer uten å i det hele tatt vite hva de går til, at de ser filmer de i utgangspunktet aldri burde ha sett i forhold til smak og at de kjøper hypet rundt en film, noe som selvsagt gjør at filmen blir mye dårligere enn den egentlig er fordi den ikke lever opp til forventningene.

 

Jeg har sett filmer jeg aktivt ikke gidder å se om igjen, men om jeg tilfeldigvis skulle se den igjen så dør jeg ikke.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...