Gå til innhold

fotorealistisk grafikk kommer snart på pc


Anbefalte innlegg

Må man ikke ha et kort som støtter DirectX10 for å kunne spille dette spillet?

6427645[/snapback]

 

Nei!

 

Det vi har set til no har vel blitt rendret på eit dx9 kort(?) ;)

6427656[/snapback]

 

 

ok..skjønner :) Var sikker på at man måtte ha DX10 for å spille dette spillet..hehe. Er ganske grønn når det gjelder PC gaming :D

 

Tipper Cryaia kommer til PS3 og 360...sier seg selv når det er EA som utgir spillet...eller Ubisoft ;)

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at de kommer til å redusere grafikken. 360 og PS3 klarer å prestere en del bedre grafikk enn det vi har sett hittil :)

6427825[/snapback]

 

Det er sannt. MS skal jo kommer med eit betydelig forbedret developer kit. Uansett så er jo 360/PS3 dømt til å lever meir og meir visuelt imponerende titiler etter kvart som tia går. Slik vi alltid har sett det.

 

Skal se om eg kan hoste opp noen kilder til at Crysis komme rpå PS3. Det er godt mulig eg tar heilt feil her. Trudde også at Crysis var PC-game only. ;)

 

EDIT: http://www.gamespot.com/pages/news/show_bl...pic_id=24497312

 

CryEngine til PS3

 

Synsing og sansing! Men utifra det der så er det jo ikkje umulig nei.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
sjekk ut dette skjermbildet som viser hvor nært crysis er fotorealistisk.crysis vant masse priser på e3 messen for sin grafikk.

 

lurer på hvordan spill blir om 5 år,når man har 8-16 core cpu da får man kjempe prosessor kraft til klare ekte fotorealistisk grafikk på spillene.

 

dette er det spillet jeg gleder meg mest til av alle spillene som kommer framover,kommer til og oppgradere pc min før og kjøre dette spillet bra.

 

http://img161.imageshack.us/my.php?image=c...son018mx4df.jpg

6262248[/snapback]

 

Jeg får ikke opp bildet... :ermm:

Lenke til kommentar
Må man ikke ha et kort som støtter DirectX10 for å kunne spille dette spillet?

6427645[/snapback]

 

Nei!

 

Det vi har set til no har vel blitt rendret på eit dx9 kort(?) ;)

6427656[/snapback]

 

Du må ikke ha et Direct X 10 kort. Men for de aller beste effektene (PS 4.0) trenger du nok det, pluss at det nok/kanskje kommer til å flyte mye, mye bedre på et Direct X 10 kort. Siden hele Direct X 10 er bygget opp fra grunnen av, og ikke på lag på lag av gamle Direct X versjoner som 9 er.

 

Så langt har det nok blitt kjørt på Direct X 9 kort. Testen på E3 var helt sikker Direct X 9 kort. Kanskje test versjoner av de nye Direct X 10 kortene blir brukt internt. Det er jo en ypperlig mulighet for Nvidia og Ati å teste kortene.

Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar
Skal se om eg kan hoste opp noen kilder til at Crysis komme rpå PS3. Det er godt mulig eg tar heilt feil her. Trudde også at Crysis var PC-game only. ;)

Crytek har gang på gang bekrefta at Crysis bare kjem til PC. Det vart seinast bekrefta her: «And yes, before you ask, Crysis remains a Windows-only game, a fact that was again confirmed by the company during our recent visit.».

6428317[/snapback]

 

Flott å få bekreftet det ihvertfall. Men da ser vi sikkert spill som drar nytte av CryEngine motoren på konsoll ved seinere anledning ihvertfall :)

Lenke til kommentar
vi sa vel det samme om far cry i sin tid. . uansett så kommer det nok til å se best ut av alt som er tilgjengelig en stund.

6428813[/snapback]

 

FarCry var ganske så godt optimalisert syns eg :) Håper da inderlig det er tilfellet også denne gang.

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe av denne tråden men jeg tipper det kommer til å ta laaang tid før det blir foto realistisk. Når man så bilder av Xbox 360 og PS3 sine spill trodde iallfall jeg at det kom til å bli tilnærmet fotorealistisk men spør du meg så blir grafikken dårligere og dårligere jo nærmere releasen det kommer :)

Lenke til kommentar
Har ikke lest noe av denne tråden men jeg tipper det kommer til å ta laaang tid før det blir foto realistisk. Når man så bilder av Xbox 360 og PS3 sine spill trodde iallfall jeg at det kom til å bli tilnærmet fotorealistisk men spør du meg så blir grafikken dårligere og dårligere jo nærmere releasen det kommer :)

6430099[/snapback]

 

 

Eller for å si det på en annen måte, det blir mindre og mindre pre-rendra biler og mer av slik det egentlig ser ut, jo nærmere release du kommer. ;)

Lenke til kommentar

Gresset var ikke bra. Også må man tenke på at dette er stillbilder, så om det ser slik ut når man bevege seg i terrenget gjenstår å se. I tillegg er jeg også spent på fysikken som jo tross alt er det vanskeligste. Er ikke lett å lure det menneskelige øye på fysikk. Grafikkstillbilder som ser ekte ut hadde vi for mange år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...