Gå til innhold

fotorealistisk grafikk kommer snart på pc


Anbefalte innlegg

sjekk ut dette skjermbildet som viser hvor nært crysis er fotorealistisk.crysis vant masse priser på e3 messen for sin grafikk.

 

lurer på hvordan spill blir om 5 år,når man har 8-16 core cpu da får man kjempe prosessor kraft til klare ekte fotorealistisk grafikk på spillene.

 

dette er det spillet jeg gleder meg mest til av alle spillene som kommer framover,kommer til og oppgradere pc min før og kjøre dette spillet bra.

 

http://img161.imageshack.us/my.php?image=c...son018mx4df.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crysis ser veldig bra ut. Det er det ingen tvil om. Men det er nok eit stykke til vi får fotorealistisk grafikk. Ellers kan eit bilete lyge litt i forhold til korleis ting er når du spelar spelet.

 

lurer på hvordan spill blir om 5 år,når man har 8-16 core cpu da får man kjempe prosessor kraft til klare ekte fotorealistisk grafikk på spillene.

Det er ikkje bare CPU/GPU-kraft det kjem an på. Det spørs og om utviklarane har råd/tid til å lage realistisk grafikk. Når grafikken blir meir realistisk legg vi lettare merke til små detaljer som er feil (td. skygge, bevegelser)

Lenke til kommentar
Crysis ser veldig bra ut. Det er det ingen tvil om. Men det er nok eit stykke til vi får fotorealistisk grafikk. Ellers kan eit bilete lyge litt i forhold til korleis ting er når du spelar spelet.

 

lurer på hvordan spill blir om 5 år,når man har 8-16 core cpu da får man kjempe prosessor kraft til klare ekte fotorealistisk grafikk på spillene.

Det er ikkje bare CPU/GPU-kraft det kjem an på. Det spørs og om utviklarane har råd/tid til å lage realistisk grafikk. Når grafikken blir meir realistisk legg vi lettare merke til små detaljer som er feil (td. skygge, bevegelser)

6262689[/snapback]

 

 

nettopp. Det er derfor jeg er fan av grafikk som ikke nødvendigvis prøver å se virkelig ut. Mye mer gjennomførbart fordi man ikke får denne følelsen av at noe er "feil"

 

 

uansett, pen grafikk i crysis. Bare ikke min smak :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det første er jo ganske langt vekke, det er når du kjem opp i trynet til fienden, eit tre eller eit hus du ser at grafikken ikkje er heilt fotorealistisk enda.

 

Men eg er enig med RRhoads, ser heller at me får betre AI enn fotorealistisk grafikk.

Lenke til kommentar

Looks can be desiving. Tenk om utviklerne brukte like mye tid på innsiden som de bruker på utsiden?

 

Med det mener jeg, tenk om de hadde brukt like mye tid på å få ting til å virke naturlig fremfor å få ting til å se fotorealistisk. Om jeg vil gå en tur i skogen så gjør jeg det, trenger ikke å se skogen når jeg spiller spill.

 

Jeg ser heller frem til bedre AI og flere valg i spillene enn grafikk. Er lei av alle spillene som booster bra grafikk. What happen to gameplay?

Lenke til kommentar

For det første: Kameravinkelen får bildet til å lyve.

 

For det andre: Fotorealisme kommer vi ikke til å se før Ray Trace blir tilgjengelig (noe som krever noe sykt).

 

For det tredje: Vi kommer aldri til å se fotorealistiske mennesker laget i 3D Program, grunnen er at grafikk krever noe av designerene også, ikke bare programmet, el. spillet. Den første animasjonsfilmen som forsøkte på å lage ikke-karikaterte filmer var Final Fantasy, i 2001.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...