Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen heller. Nå jeg hengt på treningsforum i hele dag, uten engang å begynne på det lasset av tyskoppgaver som skal være ferdig til imorgen. Det er irriterende, det!

9559107[/snapback]

Også sitter du her? :p

9559898[/snapback]

Tror det er mangel på motivasjon. Hele denne uka har jeg tenkt på å få gjort den jækla labraporten i 3KJ før fredag, på torsdag klokka 2100 fant jeg ut at den var til tirsdag, så utsatte den såklart :roll: . Skulle gjort den idag for å slippe i morra, men ahr tenkt at jeg kan sikkert vente 30 min, 1 time osv osv. Og det endte med at det ikke ble gjort... Gjør den i morra :wee: .

 

Surt, men sant.

9559919[/snapback]

 

Stemmer. Har mistet all form for motivasjon dette året jeg. Har gradvis gått nedover siden jeg begynte på VGS. Er dritt lei alt maset.

Lenke til kommentar
Sykt irriterende å finne katta si på kjøkkengulvet med halve roastbeefpakka i kjeften!

9564465[/snapback]

EID!

kibs: bruk messenger-fx.com den er bedre en webmessenger men forsatt irirternde:P

samme problem

9563426[/snapback]

Takk for tipset :)

At jeg brente den forpulte pizzaen.

9563226[/snapback]

Stakkar...

At de har blokka den vanlige msn på skolen så man må bruke webmessenger. Jeg nekter å ta "hintet". Argh.

9563087[/snapback]

For å si det: Jeg nekter å ta hintet jeg heller det er trangsynt og idiotisk

Aldri la venner tulle med PC-en din. For da joiner de en gruppe på Nettby som heter "Jenter som kan slå" når du er gutt ffs xD

9563069[/snapback]

Hva mener du?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...