Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

CDON er en MØKKABUTIKK som ingen burde handle fra! Det har nesten gått 2uker, men varen jeg bestilte har fortsatt ikke blitt sendt. CDON på sitt beste må jeg si.

 

De skryter hemningsløst at beregnet leveringstid er 4-7dager, men det er tydeligvis en stor vits.

 

Det er heller ikke lett å finne frem slik at man kan sende dem en mail.

9291891[/snapback]

 

Omg, kunne ikke vært mer enig! Jeg bestilte to cd-er en gang, to eksemplarer av Pink - I'm Not Dead. Så kom pakken da, noen dager etterpå. inni der, fant jeg en pose med en cd, og en regning. Og regningen var for to cd-er... men hva er vitsen med å betale for noe man ikke har fått? =S

9293952[/snapback]

 

Samme greia her også. Først i dag kom den ene av de to cdene jeg bestilte den 2. august. Det vil si at det er to uker siden, og enda har jeg bare fått EN cd. Den andre er fremdeles ikke sendt. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å sykle flate rettstrekninger i motvind. Fy feite satan så irriterende det er. Her kunne man sklidd bekymringsløst avgårde og spart kilojoule i tusentall, men neida, moder natur (bitch) skal håne og spytte deg i trynet med vindpust som river i låra for hvert tråkk du tar.

9294039[/snapback]

 

Du hadde vel ikke tilfeldigvis et seil på ryggen?

9294402[/snapback]

Sekk.

Lenke til kommentar
Å sykle flate rettstrekninger i motvind. Fy feite satan så irriterende det er. Her kunne man sklidd bekymringsløst avgårde og spart kilojoule i tusentall, men neida, moder natur (bitch) skal håne og spytte deg i trynet med vindpust som river i låra for hvert tråkk du tar.

9294039[/snapback]

Du får trøste deg med at vinden kan snu når du skal tilbake ;)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk foran meg i kassekøen som ikke kan betale for seg, og bare står og ser dumt på butikkekspeditøren, som om personen får det gratis hvis han/hun bare står der lenge nok.

6167305[/snapback]

 

Ja fy faan, der er irriterente å se hvordan folk reagerer. "Nei jeg må ha glemt igjen penger hjemme"

 

OM FAAN DU HAR, DU ER BLAKK.

6167313[/snapback]

 

HATER folk som står forran kassa og skal betale med kort, og blir så grenseløst flaue hvis de får avvist at de prøver igjen, og igjen og igjen og sier det er noe feil med kortet!

 

Og når jeg først er i gang så hater jeg folk som nesten må lage en vegg foran kortsentralen når de skal taste koden for at foreksempel ikke den gamle kjerringa bak hu i køen skal se koden, beine etter hu og rane hu, for så å bruke opp hele saldoen hennes.

 

Tror ikke jeg orker mer, men jeg hater stort sett de som er så overnaive for koder! Håper ikke jeg brukte naiv feil der:P Veit ikke helt hva det betyr.

Lenke til kommentar

Så man skal la en person stå og se at du taster inn koden fordi man ikke vil gjøre noen irritert? Kunne ikke bry meg om folk blir sur fordi jeg beveger meg en halv meter slik at jeg skygger for en person, det får da være måte på.

 

Ja, det er faktisk fint mulig å se på koden, for så å stjele det kortet og kaste bort flere tusen kroner før du får gjort noe.

Lenke til kommentar

At Telehor(ejævler) er frekk nok å skrive på regninga: 11 dager forsinket betaling á 10,5%, 4,50,-! Ikke nok med at dere tar 500,- måneden for ei linje som bare kan sammenlignes med dritt i bredbåndsverdenen, men dere skal faktisk ha 4,50 for at regninga ikke ble betalt på 11 dager?! (Ok, jeg vet at et purringsgebyr er som et hav i forhold).

Hva med at bredbåndet vårt ikke fungerte i går?! Hæ? Kanskje jeg skal skrive en liten notis jeg også? Bredbåndsmangel i 2 dager, á -300%, DERE skylder MEG penger! Hahahahaha! ...næmmen har du sett, vi har ikke hastighet dere har oppgitt! Rævahastighetpåadsl-gebyr, 5 kb á alle opsjonene til Baksaas (di gås), x antall millioner til meg! HAH!

 

Fjuuuu.... :whistle:

Lenke til kommentar
Å sykle flate rettstrekninger i motvind. Fy feite satan så irriterende det er. Her kunne man sklidd bekymringsløst avgårde og spart kilojoule i tusentall, men neida, moder natur (bitch) skal håne og spytte deg i trynet med vindpust som river i låra for hvert tråkk du tar.

9294039[/snapback]

Rundt Nordåsvannet tilfeldigvis?
Lenke til kommentar

""Hej,

 

Din bestillte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt.

Som oftest går dette vedig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid.

Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen.

 

Dessverre kan vi ikke gi deg eksakt beskjed om hvor lang tid det kommer til å ta, men vi gjør alt vi kan for at du skal få den så snart som mulig. Om ikke varen kan sendes innen 40 arbeidsdager, slettes den automatisk fra din ordre. Du vil eventuellt få beskjed om det.""

 

Det står at den er PÅ LAGER. Pluss, 2 uker er ikke veldig kjapt spør du meg.

FØRTI dager? Jævla forbanna CDON tøser

Lenke til kommentar

HATER folk som står forran kassa og skal betale med kort, og blir så grenseløst flaue hvis de får avvist at de prøver igjen, og igjen og igjen og sier det er noe feil med kortet!

 

Og når jeg først er i gang så hater jeg folk som nesten må lage en vegg foran kortsentralen når de skal taste koden for at foreksempel ikke den gamle kjerringa bak hu i køen skal se koden, beine etter hu og rane hu, for så å bruke opp hele saldoen hennes.

 

Tror ikke jeg orker mer, men jeg hater stort sett de som er så overnaive for koder! Håper ikke jeg brukte naiv feil der:P Veit ikke helt hva det betyr.

9298437[/snapback]

 

Har du postbanken funker ikke kortet ofte selv når jeg har 10000 på kortet...

Og selfølgelig beskytter du koden din, tar ikke sjansen på å bli svindlet for flere tusen bare for å ikke gjøre folk irriterte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...