Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er vanvittig irriterende at folk er "opptatt" eller "borte" når de er logget på MSN.

 

Ser det som en åpenbar selvfølge å logge AV MSN når man ikke er tiljengelig, og heller logge på når du kan prate, i stedet for å hore online hele tiden og leke viktig person.

 

Også de som er "opptatt" som irriterer seg over at folk snakker til dem når de med høy sannsynlighet sitter foran skjermen og gjør lugubre aktiviteter uansett - hvis du ikke vil bli snakket til så logg av!

Lenke til kommentar
Jeg synes det er vanvittig irriterende at folk er "opptatt" eller "borte" når de er logget på MSN.

 

Ser det som en åpenbar selvfølge å logge AV MSN når man ikke er tiljengelig, og heller logge på når du kan prate, i stedet for å hore online hele tiden og leke viktig person.

 

Også de som er "opptatt" som irriterer seg over at folk snakker til dem når de med høy sannsynlighet sitter foran skjermen og gjør lugubre aktiviteter uansett - hvis du ikke vil bli snakket til så logg av!

9275507[/snapback]

Det er sånne som deg som fikk meg til å bare avinstallere hele skiten. At jeg har MSN betyr ikke at jeg har sagt meg villig til å stå på pinne for kontaktsjuke tullinger 24/7 - det er ikke for å leke viktig, men fordi jeg kanskje ikke alltid er i humør til å snakke. Det skal man da altså ha dårlig samvittighet for. Om jeg er avlogget eller opptatt er vel ett fett - begge er signaler om at jeg ikke er interessert i å kommunisere for øyeblikket. Hvis du føler deg ditcha av sånt har du kanskje noe å ta tak i, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite.

9267774[/snapback]

Ja, og ikke minst når folk driver og bruker brukernes ordentlige navn i stedet for nick når de skriver på forumet. Hvem faen vet hvem Mons, Lise, Arild og Per er?

Lenke til kommentar
Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite.

9267774[/snapback]

Ja, og ikke minst når folk driver og bruker brukernes ordentlige navn i stedet for nick når de skriver på forumet. Hvem faen vet hvem Mons, Lise, Arild og Per er?

9276249[/snapback]

Mons er en random katt, Lise er planten min, Arild er onkel'n min, og Per er broren til Askeladden. Easy peasy :w00t:

Lenke til kommentar

Et skikkelig ris til haugenbok.no!!

 

Bestilte to Harry Potter bøker den 7. august. Deathly Hallows fra bokkilden.no og Halvblodsprinsen fra haugenbok.no siden leveringstida på bokkilden var lang.

 

Til min gledelighet kom Deathly Hallows 3 dager etter, mens Halvblodsprinsen så jeg ingenting til. I går sendte jeg en mail til dem og spurte hvorfor det tok så lang tid. Svaret fikk jeg i sted og er følgende:

 

Hei

 

Beholdningen var feil og vi har ikke hatt dette utgaven inne siden 20 juli.

Må få sjekket nærmere om vi klarer å skaffe den likevel selv om importør sier de ikke vil få den inn igjen. "

 

WTF?! I annonsen stod det "På lager" og "Leveringstid: 3-6 dager". Ordren var "Ferdig behandlet" også.

 

Makan til sløvhet har jeg ikke sett. Ikke fikk jeg noe beskjed om det heller.

 

Nå er humøret skikkelig nede.

 

Oppdatering: Som kompensasjon får jeg nå tilsendt pocket versjonen gratis. Bedre enn ingenting det. Håper de ikke f***** opp denne gang også.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

MC-DELER :realmad::realmad:

 

Jeg bestilte pakke der onsdag kveld.

Den ble ikke sendt torsdag. (skulle sende den på fredag sa de)

Den ble ikke sendt fredag.

Den ble ikke sendt mandag. (de lovte de skulle sende den)

Tirsdag skulle de sende den med da kommer de med at delene ikke er på lager.

 

Greit, det er ferie og kanskje mindre folk på jobb, men altså det tar ikke 4 dager ++ for å pakke en pakke og deretter finne ut at delene ikke er på lager!!

 

MC-deler skal jeg ALDRIG bestille fra mere, og ja, jeg irriterer meg grenseløst over de!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...