Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Elbiler for byen, kollektiv for langtransport. Slik vil jeg leve livet mitt i fremtiden.

9304850[/snapback]

 

Det der håper jeg aldri skjer noengang. Elbiler er gørr kjedelig å kjøre, i tillegg er det mye bedre å kjøre bil selv istedet for å sitte på buss. Da reiser jeg når jeg vil, og bruker atskillig mindre tid.

9304937[/snapback]

Ironisk nok så må biler stå i kø, mens bussene kjører i kollektivfeltet

 

_________________________________________________________

 

Når det ikke er mer tannkrem igjen og du må presse og presse og presse og presse for å få ut et fragment som skal gi god smak i kjeften :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel - vi får vel alle gjøre våre ofringer slik at Brian kan gjøre som han vil. Argumentasjonen var jo ehhhh..... latterlig? venter egentlig kun på meltdown

hmmmmm - sånn at brian kan opprettholde det patetiske show-off energi forbruket sitt - så velger jeg å hmmmmm...... skru av en lampe?

 

Akkurat. :D Du kommer iallefall aldri til å se meg rulle rundt i en patetisk elbil iallefall. Lyden og følelsen fra en bensinmotor på høyt turtall er halve opplevelsen ved kjøringa.

Til Brian_N

Tror ikke det var akkurat det han mente rolleyes.gif

 

Hva mente han da? Unnskyld hvis jeg er treig.

 

Ironisk nok så må biler stå i kø, mens bussene kjører i kollektivfeltet

 

Hvem har sagt at jeg ikke kan bruke kollektivfeltet og, så lenge purken ikke ser meg. :D

Lenke til kommentar
Ironisk nok så må biler stå i kø, mens bussene kjører i kollektivfeltet

 

Hvem har sagt at jeg ikke kan bruke kollektivfeltet og, så lenge purken ikke ser meg. :D

9305104[/snapback]

Så alle skal lide for at DU skal komme fortere frem? fine holdningen.

9305114[/snapback]

Det er kjekt med bil som er registrert som minibuss, da er det faktisk lov :love:

Lenke til kommentar
Ironisk nok så må biler stå i kø, mens bussene kjører i kollektivfeltet

 

Hvem har sagt at jeg ikke kan bruke kollektivfeltet og, så lenge purken ikke ser meg. :D

9305104[/snapback]

Så alle skal lide for at DU skal komme fortere frem? fine holdningen.

9305114[/snapback]

Det er kjekt med bil som er registrert som minibuss, da er det faktisk lov :love:

9305285[/snapback]

 

Den "flotte" ordninga kommer ikke til å vare lenge

 

ehhh... er kun meg som tenker minibuss=passasjerer=...som har sitt å slite med

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Ironisk nok så må biler stå i kø, mens bussene kjører i kollektivfeltet

 

Hvem har sagt at jeg ikke kan bruke kollektivfeltet og, så lenge purken ikke ser meg. :D

9305104[/snapback]

Så alle skal lide for at DU skal komme fortere frem? fine holdningen.

9305114[/snapback]

Det er kjekt med bil som er registrert som minibuss, da er det faktisk lov :love:

9305285[/snapback]

slemme bilen sluker bensin for å spare 30 minutter på en 5-minutters tur. Bra jobba. Fler minibusser og kø i kollektivfeltet!

Lenke til kommentar
Elbiler for byen, kollektiv for langtransport. Slik vil jeg leve livet mitt i fremtiden.

9304850[/snapback]

 

Grunnet dine utsagn går jeg ut ifra at du bor ganske sentralt. Da er elbil og kollektiv transport bra nok.

 

Hva med oss som bor langt borte i fra alt? Nærmeste butikk ligger flere kilometer borte, og bussen går én gang i timen.

 

Og i tillegg, om man skal ta bussen til jobben må man stå opp kl. 5 for å nå jobben som begynner kl 8. Og appåtill må man sitte morgengretten tett inpå en full buss med andre folk som sitter og hører på rap og hard rock, og mannen foran deg lukter funky.

 

Nei takk.

 

Og dette med 5 mannsbiler og slikt:

 

Hjelper det virkelig om det er 2 eller 5 seter i bilen? Hvorfor er varebiler billigere? Setene koster ikke over 100 000kr. Mindre seter betyr mindre passasjerer, men allikevel sier man at du skal kjøre mangen om gangen. Hvorfor skal det da være lønnsomt med 2 seter? Selvmotsigelse på sitt sterkeste.

 

(den siste biten er ikke ment til deg, Fruktkake.)

Lenke til kommentar

Kveeeeeeeeeles og da har vi vel oppnådd trådstarters ønske.....

 

Bare med å se innom her så fikk jeg lyst til å ..... noen og ... .....

 

 

Velger et nytt emne:

Folk som tygger høyt - kun for at vi andre skal bli gal - eller er tyggerne egentlig idioter?

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Kveeeeeeeeeles  og da har vi vel oppnådd trådstarters ønske.....

 

Bare med å se innom her så fikk jeg lyst til å ..... noen og ... .....

9305360[/snapback]

 

Meg? :p

 

Forresten så irriterer DAB radio meg. Hvorfor i helsike skal de presse dab på folk, og true med nedleggelse av FM båndet. Andre land går bort fra DAB fordi det rett og slett har dårligere kvalitet enn vanlig FM, men likevel skal naive norge ta det inn for fullt. Men det mest frustrerende er at DAB-nettverket ALDRI blir bygd ut, de skryter dab opp i skyene og alle må gå over til dab fordi det er så bra. Men enda er det ikke en smule dab-dekning her jeg bor, og det kommer mest sannsynlig ikke til å skje med det første.

Lenke til kommentar
Kveeeeeeeeeles  og da har vi vel oppnådd trådstarters ønske.....

 

Bare med å se innom her så fikk jeg lyst til å ..... noen og ... .....

9305360[/snapback]

 

Meg? :p

 

Forresten alle må gå over til dab fordi det er så bra. Men enda er det ikke en smule dab-dekning her jeg bor, og det kommer mest sannsynlig ikke til å skje med det første.

9305449[/snapback]

 

:cool: btw.... sånn er livet... DAB er en hype Norge har heklet seg på..... I Sverige ble opplegget disset, so. Norge er bare med for å vel, nesten som bil og en fin grill.... eller rappere og en lekker grillz.........eller could go on and on

 

venter ennå på HDtv........................ :rofl:

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at en bil vil bruke mindre bensin ved og kjøre mellom 40 og 60 i et kollektivfelt i mellom 2 og 3 tusen RPM, enn og aksellerere til 5 km/t, til så og stå stille, flere ganger i minuttet...

Correct me if i'm wrong.

9305343[/snapback]

Ja, en bil ja. Men tenk på hvor mye mindre bensin en full buss bruker istedet for 60-70 av de bilene. En minibuss vil også veie mer enn mindre bil (sånn 5 manns), og ha større overflate langs fartsvektoren som vil øke luftmotstanden og den vil kreve mer energi (form av bensin) her for å komme seg ut av køen, blablabnla, burde egentlig ikke snakke om sånt nå. SIMEN1, HVOR ER DU?

Lenke til kommentar
[

SIMEN1, HVOR ER DU?

9305525[/snapback]

 

Et lite rop om hjelp? fikser ikke å argumentere selv?? latterlig - eller - i denne tråden: irriterende... murr

9305707[/snapback]

Ikke akkurat nå nei, kan heller ikke gjøre rede for hvor mye man ville spart på å gjøre det ene istedet for de andre av den grunn at jeg ikke vet nok info om biler og diverse...

så spar dine patetiske forsøk på å fornærme noen til en annen gang hvor du kanskje lykkes...

Lenke til kommentar

Er ein del som irriterer meg.

 

*Når læraren min maser og heilt umulig å snakke med.

*Fjortissjenter som tar bilder av seg sjølv mens dei gjer grimaser, minst 40 bilder som dei legger ut på nettbyen sin eller den fancy piczo side deira. (BRENN!)

*Fjortissjenter som kaller folk som liker data for tapare, og når dei får problemer med pc-en deira sånn at dei ikkje klarer å komme seg inn på msn kjem dei krypandes til nerden for å spørre om hjelp. (BRENN!)

*Når folk spør deg om hjelp, og så skal dei gjere alt mens du forklarer steg for steg. Og det går saaakte.

*Internett som er ustabilt.

*Fjortissjenter med 10000 smileyer og livshistoria si i nicket @ msn.

*Folk som maser.

*Den forbanna rektoren på skulen min.

*Listepop.. (BRENN!)

*På forum der nokon spør om hjelp til pc-en, og alle brukarane hyler bare: FORMATER!!

*Smatting ved bordet

*overbeskyttande foreldre

 

Ja no syns eg at eg er skreve nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...