Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat nå nei, kan heller ikke gjøre rede for hvor mye man ville spart på å gjøre det ene istedet for de andre av den grunn at jeg ikke vet nok info om biler og diverse...

så spar dine patetiske forsøk på å fornærme noen til en annen gang hvor du kanskje lykkes...

9305807[/snapback]

 

Poenget her er vel ikke sånn sett å fornærme noen.

Om du er innom her - og føler deg "fornærma" på grunn av noe som noen har sagt her - så er du på feil tråd.

 

Her snakker vi om ting som er irriterende. Det er flere ting, sef. Om man skal slite med lettfornærmende vesener her........så blir vesenene grenseløst irriterende.

 

Eksempel:

Irriterende:

- EL-guitar.

- folk som ikke kan kjøre biler

- folk snorker

- for opptatt av utseende

- har skjegg

 

and I can go on and on....

 

her er poenget (antakelig) til dels sånn jevnt over å fortelle hva og hvorfor......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Søren Klype, der kan jeg si meg enig! Det må da finnes en eller annen guide der ute som viser hvordan man fjerner denne tåpelige ,og tydeligvis "intergrerte", funksjonen.

Lenke til kommentar

Folk som spør om kilder på helt åpenbare ting, og på helt sinnsykt uinteressante ting.

 

Eksempel...

Meg: 1 meter teip limer like godt som to halvmeter med teip.

Kis: Kilde?

 

Eksempel...

Meg: Hvis jeg går til postkassa nå, er jeg tilbake før vennen min kommer.

Kis: Sikker? Kilde?

 

Dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Meg: Hvis jeg går til postkassa nå, er jeg tilbake før vennen min kommer.

9309827[/snapback]

Kilde?

9309838[/snapback]

Det er jo ikkje sikkert, tenk om kompisen din er jævlig kjapp. Eg ville lagt til link med bilde av han, sånn at alle kan se om han er feit eller sprek.

9309919[/snapback]

I tillegg til flyfoto av stedet.

Lenke til kommentar
Meg: Hvis jeg går til postkassa nå, er jeg tilbake før vennen min kommer.

9309827[/snapback]

Kilde?

9309838[/snapback]

Det er jo ikkje sikkert, tenk om kompisen din er jævlig kjapp. Eg ville lagt til link med bilde av han, sånn at alle kan se om han er feit eller sprek.

9309919[/snapback]

I tillegg til flyfoto av stedet.

9310013[/snapback]

Og selvfølgelig en dopingtest for og se om kameraten har dopa seg for og komme fortere fram.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...