Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som skriker innendörs generelt er irriterende, men å sette på en vaskemaskin klokka 6 om morran og la döra til vaskerommet stå vid åpen og döra til rommet mitt stå vid åpen (ca. 3 meter fra hverandre) og attpåtil stå og skrike og jamre om etellerannet. og jeg veit ikke hvordan det er med dere, men jeg klarer ikke å takle höye lyder om morningen. Da er det hodepine med en gang :cry: Sometimes i wanna kill my parents :p

9284654[/snapback]

Sånnsett er jeg glad jeg står opp og går på jobb før alle andre har stått opp :p

helger/ferier så våkner jeg av at mutteren kjefter og smeller fordi søstera mi ikke gidder å stå opp, så jeg fatter hva du mener.

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg på snakket om folk som spiller musikk høyt på bussen. Det finnes øretelefoner, ingen er interessert i høre musikken deres (eller bråk generelt), lydkvaliteten på mobilene deres suger og jeg hører ikke hardcore hiphoppen jeg har på ørene.

 

...!

9286538[/snapback]

 

Huff..Ja folk som setter på (lame) hiphop på mobilen sin å tror de er så sinnsykt yo!

 

Mye av det samme du sa, men jeg er temmelig enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over postkassa til Bleikeråsen 208 :p

9286269[/snapback]

 

Hea hea. Du kjører post I see? Kor kjører du? 3113 på meg ;)

 

Er faders meg mange ubrukelig folk som ikke vet hvordan man skal stelle med postkassene sine. Et eksemplel er å sette en postkasse inni en busk. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite.

9267774[/snapback]

Ja, det er utrolig plagende.

 

Hele deppetråden og andre tråder blir jo spamme over av folk som prater om ting som ikke er for noens interesse og ikke har noe med tråden å gjøre.

 

Skulle åpnet en ny SO så kunne de holdt drittet der. . .

Lenke til kommentar

Humper/hull og brostein i veien irriterer meg noe sinnsykt. I tillegg så er bilen min senka så det er et helvete bare det kommer en hump, noe som det ikke er mangelvare av på norske veier. Her jeg bor så hender det jeg må ned i første giret og bare gli forsiktig over humpene i 10km/t, og da er det 50 sone, håpløst!

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...