Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Humper/hull og brostein i veien irriterer meg noe sinnsykt. I tillegg så er bilen min senka så det er et helvete bare det kommer en hump, noe som det ikke er mangelvare av på norske veier. Her jeg bor så hender det jeg må ned i første giret og bare gli forsiktig over humpene i 10km/t, og da er det 50 sone, håpløst!

9286929[/snapback]

Haha, snakk om tullete ting å irritere seg over når man selv har ødelagt bilen. =D

Lenke til kommentar
Hvis den kjører dårligere på veiene du allerede visste kom til å være som de er, så er den ikke spesielt mye bedre enn før.

9287000[/snapback]

 

Å joda, det er bedre på de plassene der veien er normal, og så ser det mye bedre ut. Men rett utafor meg, så er det en hump i veien som er så dyp at du må ha suv for ikke å ta nedi, og da er det ikke bare min feil. Den er så dyp at bunnpanna slår nedi hvis jeg kjører borti den, og dette skjedde med fatter'n sin bil, som er like høy som en vanlig bil.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over: Folk som sier "HVEM SKJERMKORT SKAL JEG VELGE??!?!?!?!?!?!?!?????!?!?"

 

og folk som bruker tusen "?" tegn

 

og folk som ikke kan slå av caps lock.. "JEG KAN HOPPE NED FRA ET HUS TAK KAN DU DET DET KAN DU SIKKERT IKKE!!!!!!"

og folk som ikke kan bruke punktum..

 

sikkert noe mer og.

9286224[/snapback]

 

noe annet som irriterer meg:

folk som skriver sms språk eller som skriver f.eks: "eg trenge jelp til å velge harddisk til minj pc de er vanskli å velge så mange å velge melom"

 

GRRR IRRITERENDE  :wallbash:  :realmad:  :angry:  :mad:  :yucky:  :nei:  :hm:  :rofl:

9286382[/snapback]

Priceless.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg hadde tannlege-time 08:15 idag... Måtte stå opp 7 (som jeg ikke har gjort på to måneder), kjøre i surt og jævlig regnvær (motorsykkel). Etter legen dro jeg og klippet meg. Frisøren var selvfølgelig et kvarter seint med å åpne, så jeg måtte vente ute i mer regnvær.. Frisøren var en skikkelig bitch av en dame. Klippet alt for mye også, selv om jeg ba hun ikke klippe mye. Dro hjem (i regnvær), og sovna (var så trøtt etter å ha stått opp tidlig).

 

 

:realmad::wallbash::angry:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...