Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En idiot som satt bak meg på bussen i dag. Spilte elendig hip hop på full vreng, antakeligvis med PortaPro - noe som resulterte i ufyselige lyder i hele bussen. I og med at jeg satt foran denne snotten hørte jeg alt veldig tydelig, og jeg satt med Queens of the Stone Age på ørene på nokså moderat volum.

 

Nevnte jeg at han absolutt måtte ROPE HØYT når mobilen hans ringte, og at han klarte å kjøre kneet inn i stolryggen en 3-4 ganger?

 

[Pirke]

 

Så drakk han Cola i bussen, som ikke er lov.

 

[/pirke]

Lenke til kommentar
En idiot som satt bak meg på bussen i dag. Spilte elendig hip hop på full vreng, antakeligvis med PortaPro - noe som resulterte i ufyselige lyder i hele bussen. I og med at jeg satt foran denne snotten hørte jeg alt veldig tydelig, og jeg satt med Queens of the Stone Age på ørene på nokså moderat volum.

 

Nevnte jeg at han absolutt måtte ROPE HØYT når mobilen hans ringte, og at han klarte å kjøre kneet inn i stolryggen en 3-4 ganger?

 

[Pirke]

 

Så drakk han Cola i bussen, som ikke er lov.

 

[/pirke]

9283715[/snapback]

Når noen gjør den kardinaltabben å spill hiphop høyt på bussen så drar jeg opp laptopen og setter på Jokke & Valentinerne eller Raga Rockers jeg. Da tar de som regel hintet. Noen ganger så blir de litt sure også :wee:

Lenke til kommentar

Hvorfor tror alle lærerne her at jeg gidder å begynne midt i lunsjen min å fikse pc-er? Det er en grunn til at jeg har pause.

 

Og hvorfor må enkelte mase som faen, og når de til slutt kommer med pc-en, så kan den bare stå her til i morgen, for så dårlig tid har de ikke...

 

At jeg ikke har fått beskjed om to lærere, som jeg nå må stresse med å finne og sette opp nye pc-er til.

 

At jeg glemte å sette opp riktig datamaskinnavn på alle pc-ene som lærerene har fått nå.

 

Og at det regner...

Lenke til kommentar
Jeg å hater folk som av en eller annen grunn syntes det er kult, og tror vi syntes det er kult at han spiller musikk for hele bussen. Jeg har ca en time i rushet til skolen. Når folk spiller musikk så tidlig, gjerne hardore rap så vil jeg bare legge meg ned å dø.  :roll:

9283794[/snapback]

Hør på musikk selv, så slipper du jo det bråket.

 

Men hardcore rap er jo godt om morran å da :p

Lenke til kommentar

Når noen gjør den kardinaltabben å spill hiphop høyt på bussen så drar jeg opp laptopen og setter på Jokke & Valentinerne eller Raga Rockers jeg. Da tar de som regel hintet. Noen ganger så blir de litt sure også :wee:

9283748[/snapback]

Jeg håper jeg aldri ender opp på buss med deg og en sånn en. Tror ikke jeg orker drittmusikk fra to kanter.

Lenke til kommentar
Jeg håper jeg aldri ender opp på buss med deg og en sånn en. Tror ikke jeg orker drittmusikk fra to kanter.

9284316[/snapback]

Det pleier ikke ta så lange tiden før de skrur av om jeg gjør det. og da skrur jeg også av. Men en gang så var det en som bad MEG om å skru av når han satt og fyllte bussen med drittmusikk. Det gadd hjeg selvsagt ikke. Da utviklet det seg omtrent til en duell :wee:

Fikk et par stygge blikk av noen gamle damer som synes vi bråkte mye :p

Lenke til kommentar

Folk som skriker innendörs generelt er irriterende, men å sette på en vaskemaskin klokka 6 om morran og la döra til vaskerommet stå vid åpen og döra til rommet mitt stå vid åpen (ca. 3 meter fra hverandre) og attpåtil stå og skrike og jamre om etellerannet. og jeg veit ikke hvordan det er med dere, men jeg klarer ikke å takle höye lyder om morningen. Da er det hodepine med en gang :cry: Sometimes i wanna kill my parents :p

Lenke til kommentar
Jeg håper jeg aldri ender opp på buss med deg og en sånn en. Tror ikke jeg orker drittmusikk fra to kanter.

9284316[/snapback]

Det pleier ikke ta så lange tiden før de skrur av om jeg gjør det. og da skrur jeg også av. Men en gang så var det en som bad MEG om å skru av når han satt og fyllte bussen med drittmusikk. Det gadd hjeg selvsagt ikke. Da utviklet det seg omtrent til en duell :wee:

Fikk et par stygge blikk av noen gamle damer som synes vi bråkte mye :p

9284431[/snapback]

Det er morsomt med sånne sinte, små gamle damer :wee: "Ungdommen i dag altså"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...