Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtube. Hvorfor kan jeg ikke sette at jeg alltid vil se 720p der det er mulig?!

 

-I have a slow connection. Never play higher-quality video.

-Always choose the best option for me, based on my player size.

 

Er de to valgenej eg har, jeg vil ikke ha noen av de? Jeg vil alltid ha 720p.. Og jeg vil slå av at de autospiller uten å måtte ta et kurs i diverse drit. FUuuu

Lenke til kommentar

Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola!

 

Aircondition og vifte FTW :cool:

Lenke til kommentar

Jeesus dere klager, sommervarme er jo digg, kjøre i bare tskjorten, ligge på stranden eller verandaen for den saks skyld.. Blir ikke bedre :love:

 

Endelig noen som forstår at varmt vær og sol er fantastisk! :D

 

Det er DEILIG! :D

 

Sykle til skolen i t-skjorte og shorts er bedre enn å sykle til skolen i boblebukse, boble jakke, lue, votter og støvler (Med pikkdekk)

 

Ikke alle som har mulighet til det vettu, jeg for min del kan ikke kle av meg, jeg må være fullt påkledd hele tiden. Ikke rart jeg hater sommeren, nå blir det 3 mnd med helvete

 

Why? :ohmy:

 

 

Youtube. Hvorfor kan jeg ikke sette at jeg alltid vil se 720p der det er mulig?!

 

-I have a slow connection. Never play higher-quality video.

-Always choose the best option for me, based on my player size.

 

Er de to valgenej eg har, jeg vil ikke ha noen av de? Jeg vil alltid ha 720p.. Og jeg vil slå av at de autospiller uten å måtte ta et kurs i diverse drit. FUuuu

 

Enig der, dritt lei å bytte hele tiden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...