Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trøtt

 

Du har vel lov å legge deg nå! :)

Greier ikke legge meg tidlig, desverre. Utrolig dårlig vane. :hm:

 

 

Hater "sitte oppe lenge uansett om du tenker at du skal legge deg tidlig" syndromet...

 

Japp, samme her. En effektiv ting er å ta strømmen til routeren, og gjemme den i 1. etasje. Problemet da er at jeg ikke gidder å fikse det igjen før jeg faktisk må.

 

Enig der, dritt lei å bytte hele tiden!

Ikke nok med det. Youtube er frekk nok til å foreslå at jeg skal se den i HD.. Synd det ikke finnes gode alternativer..

 

Japp, og google pleier jo å høre på sine brukere, så det skjer nok noe snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

At jeg greier å søle vann på anttbordslampen min To ganger, en gang igår og en gang idag. :blush:

Lampen gikk til helvete første gang, men allikevel.

Lenke til kommentar

Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola!

 

Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga :love:

Lenke til kommentar

har to vifter :love:

 

En som blåser inn det ene vindu og en som blåser ut det andre eller motsatt. Det nermest senga blåser inn i skapen om natten :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705&view=findpost&p=15720326

Så du kommer ut av skapet hver morgen?

 

Sommervarme er no drit når den focking sola skal stå på soveromsvinduet mitt å varme opp det rommet som jeg skal sove i... Jeg er syk og trenger mye hvile men ender bare opp med å bade i min egen svette.. satans idiot som designa dette huset med soverom mot sola!

 

Jepp, så å si det eneste negative. Men i år er jeg ikke så fattig, så skal kjøpe et par store vifter å sette rundt senga :love:

Vifter ekke no greit når man er syk.. Blir bare verre i halsen.. Også er jeg overfølsom for lyd når jeg skal sove..

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...