Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Systemet til drosjene hvor man bare kan dra kortet og deretter har man betalt. Liker ikke det azzzz;p spesielt hvis man har mistet kortet iløpet av helga

 

For at en slik betaling skal være gyldig så kreves det signatur.

 

Ja, stemmer det. Men det hjelper lite når dem ikke engang gidder å se etter f.eks bilde eller signatur?

Alle de gangene jeg har tatt drosje (Ja, det er mang) så har dem aldri sett på kortet.

taster noen tall > gir dem kortet > drar kortet og får den tilbake. Thats it.

 

Nei, og hvis du skriver under med Donald Duck og i ettertid klager på trekket fra din konto - så vil taxisjåføren ha et problem. Du vil i neste rekke ha et problem om du blir siktet for forsøk på svindel.

Lenke til kommentar

:tease:

At alle kjøper samme telefon som meg -.- Har hatt KU990 i snart 2 år og i vinter/vår har plutselig alle begynt og kjøpe den. LAME

Jeg vil ikke kjøpe iPhone av samme grunn, alle har den og da vil ikke jeg ha den :)

 

Er du fornøyd med KU990? Vurderte den en stund til jeg leste at trykkskjermen vår dårlig. Grunnen til at mange kjøpte den var nok fordi den kosta 1kr med endel abonnementer.

 

Jeg digger skjermen. Treffer eksakt og har ikke problemer med at den ikke reagerer. Litt treig CPU er det, men den gjør ting greit fort nok. Ellers er telefonen bra, men hadde heller investert i en telefon med WiFi, noe jeg angrer på. Det største minuset er at OS'et er nesten på helt lockdown. Kan ikke endre på noen ting nesten (Theme er locked, osv)

 

Jeg liker også resistiv skjerm bedre enn kapasitiv. iPhone trenger man ikke trykke og tar lengre tid for å bli vandt til.

 

Uff, jeg skriver mye :tease: Litt irriterende at minnekortleseren er fucked up på telefonen. En del har bevegd seg 0,2mm opp og klarer derfor ikke å lese alle tappene på kortet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...