Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg veldig er folk som kaller Ctrl for "se-te-err-ell-knappen"

 

Men det irriterer meg ikke like mye som når kvinner har hemmeligheter utelukkende for å skjule dem for det motsatte kjønn, og gjøre et stort poeng av det i prosessen. Jeg antar at de på en måte vinner, siden poenget formodentlig er å være irriterende. Og det er igjen irriterende i seg selv.

Lenke til kommentar
At 90% av DVDene som jeg bestiller fra Play.com (som befinner seg i England) ikke har engelsk tekst uten om for "the hearing impared"!

 

Lurer egentlig på hvem pleier å se på engelsk tekst for hørselshemmede, for jeg sjølv avskyr det. Såpass dum er jeg ikke, jeg kan faktisk se hva som skjer. Det er som når en går til deg og sier "Nå lager jeg en lyd" mens han banker på bordet. OMFG, sånt gjør meg irritert.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Ikke lar oss å gå til OT nu :p Selv om han har kommet med et nokså gullkorn, lol.

 

 

NSB irriterer meg nu for tiden, upålitelig som f... Det er fett å stå ute og fryser når det er minus 10 eller kaldere

Enig enig. men nå skal du jo FÅ ÅTTE HELE KRONER for hver time du står å venter, da er det ikke like ille da tenker jeg!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...