Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at Apples iPad kommer til å bli en gedigen flopp.

 

Det er jo ikke noe å irritere seg over. Jo fortere Jobs og co ser at det er en latterlig device, jo fortere kan de begynne på noe nytt, som faktisk kan fungere.

 

--

 

Irriterer meg noe grenseløst at jeg forsov meg i morges!

 

Hadde på en måte håpet at de kunne kommet opp med noe annet og bedre. En hybrid mellom laptop og Iphone vil aldri fungere.

Lenke til kommentar
at hunen min må ut hver time ...nada søvn

 

Å buhu, du regnet vel med at hund bare var lek og morro.

trenger ikke være spydig vet du. har hatt tre hunder fra før og det er pga løs mage den må ut....slike mennesker som deg irriterer meg...mennesker som må kommentere ting de ikke har peiling på. du får være like spydig med alle andre som klager på skole,lekser,barn osv :roll:

 

Har jo hund selv, så regner med jeg har litt peiling da? Spa ut spy av bilen osv, jævlig jobb men jeg hadde ikke venta noe annet heller. Er heldigvis ikke jeg som har ansvaret.

Lenke til kommentar
at hunen min må ut hver time ...nada søvn

 

Å buhu, du regnet vel med at hund bare var lek og morro.

Poenget med umotivert drittkasting?

 

Nå vil jeg ikke gå så veldig inn på person, men når noen ikke gjør annet enn å snakke om at man skal få hund og yay og yay bare lek og morro, så blir jeg litt irritert når de kommer og klager at det er noe "galt". "Hvorfor må hunden på do? Må hunden ha mat?" Fint overdrevet.

Lenke til kommentar
Nå vil jeg ikke gå så veldig inn på person, men når noen ikke gjør annet enn å snakke om at man skal få hund og yay og yay bare lek og morro, så blir jeg litt irritert når de kommer og klager at det er noe "galt". "Hvorfor må hunden på do? Må hunden ha mat?" Fint overdrevet.
Men nå var det vel heller irritasjon på at hunden måtte ut hver time i løpet av natta, og ikke at hunden måtte ut i løpet av natta. Merk hvor trykket er.
Lenke til kommentar
Nå vil jeg ikke gå så veldig inn på person, men når noen ikke gjør annet enn å snakke om at man skal få hund og yay og yay bare lek og morro, så blir jeg litt irritert når de kommer og klager at det er noe "galt". "Hvorfor må hunden på do? Må hunden ha mat?" Fint overdrevet.
Men nå var det vel heller irritasjon på at hunden måtte ut hver time i løpet av natta, og ikke at hunden måtte ut i løpet av natta. Merk hvor trykket er.

 

Om så hunden skulle ut hver halvtime så hadde jeg gitt pokker. Har man tatt på seg et ansvar, så gjør man det som må gjøres. Ferdig med den saken.

Lenke til kommentar

skulle likt å se hvor happy du var etter en hel uke uten søvn....gå ut hver time(gjerne flere ) en hel natt å se på humøret ditt når du står opp

 

Slimda bra sakt

 

DSG hvis du ikke skjønner hva tråden handler om foreslår jeg du setter deg inn i det en å klage på andres irritasjoner. å irritere seg handler ikke om at man må sette seg inn i det å ha hund osv osv osv..... gi meg ett menneske på denne jorda som ikke har irritert seg over hunden,ungen eller andre ting har gjort...betyr da pokker meg ikke at man ikke vet hva det vil si å ha hund :realmad:

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Å ha fredagsfølelse på en torsdag

Det er helt grusomt.

Se på klokka og se den står på 16:45 og tenke at en har heeeeeleee kvelden foran seg og ingen bekymringer, helt til du kommer på at du må gjøre en innlevering, og lese på forsøket en skal ha til faget en ikke liker i det hele tatt imorra :(.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg kraftig over de idiotiske gloseprøvene vi har på ungdomsskolen. For det første er det bare kjedelige, teite ord. Vi må også oversett hvert rd til det ordet som er brukt i teksten ordet er hentet fra. Jeg hadde oversatt ordet "kyst" til ordet "coast". Jeg fikk feil, jeg burde brukt ordet "shore".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...