Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg, eller mer nøyaktig sagt, blir oppgitt over en person i klassen som 1 timer før muntlig eksamen sier: "åååå, hva er det der for noe? hvor har du funnet det?".

Jo det er faktisk pensum, noe som du skal kunne om 1 time, og som har vært tilgjengelig i 3 mnd.

Denne personen fikk forøvrig karakteren: stryk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som alltid skryter over karakterene sine, og alltid skal gni inn at han/hun fikk høyere enn deg. Kan ikke folk bare passe sine egne saker istedet for :

-HA! Eg fikk høyest.

-Fikk du bare 4? Haha eg fikk 4+!

-Eg fikk 5-er, synd det!

 

Eg, eg, EG! Hater sånne folk. :hrm:

Lenke til kommentar

Når enkelte nettsteder krever at man er registrert for å laste ned en fil.

Forbanna dritt, tror de virkelig at folk gidder det?

 

Trodde JEG var dårlig i markedsføring, men noen kukidioter kan tydeligvis enda mindre om det enn meg. De skremmer jo brukerne vekk med de stygge lange skjemaene sine, og de forbanna uleselige anti-bot kodene man må skrive inn, som tømmer registrerings-skjemaet når man skriver feil. :realmad:

 

Og når man vil ha tak i en bestemt driver, men så må man innstallere et Driver Update Utility program. Forbanna kukmennesker, når skal de dø?

Jeg trenger bare EN driver, og jeg trenger ikke å sjekke etter oppdateringer for den med et stygt program som må gjøre det hver jævla dag.

 

Urrrgh, skulle ha en driver nå, men i stedet måtte jeg laste ned et Driver Update Utility program som ikke en gang vil innstallere!

Er det så vanskelig å la meg få den driveren? Ikke legg den ut da for svarte, hvis det skal være så inni helvetes vanskelig å få tak i den. Håper personene som står bak blir torturert til døde. :grin:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...