djgudleif Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Irriterer meg grundig over folk som ikke svarer annet enn: ok, javel, kk, mhm, stemmer osv... Kanskje det du sier ikke er så interessant da?
Kea Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Irriterer meg grundig over folk som ikke svarer annet enn: ok, javel, kk, mhm, stemmer osv... Kanskje det du sier ikke er så interessant da? Det er interessant nok, men folk har liksom ikke noe bedre å komme med som svar
Matsemann Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Ute og syklet nå, klarte 69,9 km/t. Trådde som en gærning, men klarte ikke å sprenge 70.
Nostalgisk Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Familien jeg leier hybel av skal være i huset i kveld også.Da må jeg nok nøye meg med å bare bruke headset.....faen!!! De spiller musikk på sitt anlegg så det jomer i hele huset og tar null hensyn sånt sett,mens snille meg gjør ikke det samme mot dem. I dag våknet jeg 07:30 av at en håndfull sanger ble spilt om og om igjen utover formiddagen når jeg forsøkte å sove. Kanskje jeg bør begynne å ikke ta like mye hensyn til dem som før? Spille musikk og høre på radio når jeg ønsker?
CFM Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 At det skal ta så lang tid for at IRS'n skal aligne seg i flightsim.. Jækla realisme
Coffey Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Familien jeg leier hybel av skal være i huset i kveld også.Da må jeg nok nøye meg med å bare bruke headset.....faen!!! De spiller musikk på sitt anlegg så det jomer i hele huset og tar null hensyn sånt sett,mens snille meg gjør ikke det samme mot dem. I dag våknet jeg 07:30 av at en håndfull sanger ble spilt om og om igjen utover formiddagen når jeg forsøkte å sove. Kanskje jeg bør begynne å ikke ta like mye hensyn til dem som før? Spille musikk og høre på radio når jeg ønsker? Hvorfor spille golf på bane når du har en fantastisk leilighet?
Feh Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Familien jeg leier hybel av skal være i huset i kveld også.Da må jeg nok nøye meg med å bare bruke headset.....faen!!! De spiller musikk på sitt anlegg så det jomer i hele huset og tar null hensyn sånt sett,mens snille meg gjør ikke det samme mot dem. I dag våknet jeg 07:30 av at en håndfull sanger ble spilt om og om igjen utover formiddagen når jeg forsøkte å sove. Kanskje jeg bør begynne å ikke ta like mye hensyn til dem som før? Spille musikk og høre på radio når jeg ønsker? Det der hørtes jo ut som drømmehybelen. Kan jo bare watte opp som faen når du vil da siden de også gjør det? Flytter inn der. Lett.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Familien jeg leier hybel av skal være i huset i kveld også.Da må jeg nok nøye meg med å bare bruke headset.....faen!!! De spiller musikk på sitt anlegg så det jomer i hele huset og tar null hensyn sånt sett,mens snille meg gjør ikke det samme mot dem. I dag våknet jeg 07:30 av at en håndfull sanger ble spilt om og om igjen utover formiddagen når jeg forsøkte å sove. Kanskje jeg bør begynne å ikke ta like mye hensyn til dem som før? Spille musikk og høre på radio når jeg ønsker? Et fint eksempel på tåpelig syting.
Nostalgisk Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 (endret) Et fint eksempel på tåpelig syting. Dette er da en sytetråd? EDIT: Når jeg har et lydanlegg så vil jeg gjerne bruke det. Endret 19. september 2009 av SLIguy
Sewero Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 At den kabel tunnelen jeg kjøpte i dag ikke hadde plass til alle kablene så måtte ha to ved siden av hverandre.
Gavekort Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Har vondt i ryggen, rare bihuler, kaldsvetter og fryser på føttene. Fan fucking tastic!
Estella! Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Familien jeg leier hybel av skal være i huset i kveld også.Da må jeg nok nøye meg med å bare bruke headset.....faen!!! De spiller musikk på sitt anlegg så det jomer i hele huset og tar null hensyn sånt sett,mens snille meg gjør ikke det samme mot dem. I dag våknet jeg 07:30 av at en håndfull sanger ble spilt om og om igjen utover formiddagen når jeg forsøkte å sove. Kanskje jeg bør begynne å ikke ta like mye hensyn til dem som før? Spille musikk og høre på radio når jeg ønsker? Et fint eksempel på tåpelig syting. jeg hater folk som syter over at folk syter i en sytetråd!!! også irriterer det meg at jeg har vondt i hode etter at en klarte å slå til meg i bakhode uhelldigvis på en fest
medlem-173043 Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 aaaargh, hva heter den "filmen" en slagsvideo dagbok, som er hjemmefilma. med en snodig jente, som sier sånn, "nå skal jeg dusje" og tre sek seinere "nå er jeg ferdig med å dusje" og "nå skal jeg hente vann" - "nå har jeg henta vann" den er så sykt morsom, jeg tror ikke hu mente det skulle være morsomt, men den er drit bra hu kan ha hatt en salgs nordlending dialekt, men ikke gå ut ifra det
Anbefalte innlegg