Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
TV2 sender de gamle South Park-episodene. Innholdet er jo egentlig ganske bra, men stemmene er så irriterende, og illustrasjonene er dårlige

Liker de godt, det som er irriterende er at de ikke har fått de siste sesongene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Johnatan From Spotify [KILL KILL] :realmad:

 

Edit : Mener akkurat det samme om copyright faenskapen. Forøvrig siste innlegget jeg hadde i denne tråden handla om akkurat det samme. Fikk ikke lov til å kjøpe plata jeg ville siden jeg tydeligvis bodde i feil land. Hva i all verden er det for en måte å selge en vare på? De er tydeligvis mer glad i å syte og saksøke enn å tjene penger.

Endret av rocknrolf77
Lenke til kommentar
Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter.

Hvor har du hørt dette tullet?

 

Så et program om det på TV en gang i tiden. Mener også å ha lest det på internet. Noe tilsier meg dog at du er uenig, ikke sikker på hvorfor.

Lenke til kommentar
Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter.

Hvor har du hørt dette tullet?

 

Her har vi det;

 

"Music clips may be used to identify a musical style, group, or iconic piece of music when accompanied by appropriate sourced commentary and attributed to the copyright holder. Samples should generally not be longer than 30 seconds or 10% of the length of the original song, whichever is shorter."
Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Bruno: +1

 

Jeg kan ikke fordra når jeg enten er drittlei av å høre personen, eller prøver å følge med på noe annet. F.eks TV eller en annen samtale.

 

For å avslutte samtalen prøver jeg å si noe som; "sånn er det" eller bare enkelt "ok". Det mest irriterende da er at personen gjentar seg selv, og sier det samme om igjen. Gjelder spess damer i 40-60 årene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...