Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes russen skal få lov til å feire slik som alle andre årskull bak seg, men det burde være strengere kontroll på dette da det eksploderer mer og mer for hvert år og jeg synes det i grunn er ganske usmakelig at noen tjener STORE penger på ungdommens fyll og fanteri. Det skulle være lovbestemt at russeklær og russearrangementer ikke skulle være i gang før 1. april, tidligst.

Lenke til kommentar

Akkurat det er jeg enig i, la det begynne rundt 28. april og holde på til 19. mai.

Nok tid til å være kronisk på fylla og fucke opp skolen før / midt i eksamen.

 

Jeg har hatt to russetider, og klarte til og med å komme inn på ei slaskelinje på en høyskole ^^

 

 

Uansett, det irriterer meg at angsten låser meg til rommet mitt i dag, av alle dager.

Jeg må på skolen, men klarer faen ikke gå ut for å røyke engang ><

Lenke til kommentar
Så er neste spørsmål. Hvorfor kaster du bort tid til å bry deg om de? Jeg er ikke noen fan av dem selv, og velger da bevisst å ikke tenke på dem i det hele tatt.

 

Hvorfor bryr du deg om hvorvidt jeg kaster bort energi på dem eller ikke? Jeg går ikke rundt og bruker energi på å tenke negative tanker om dem til enhver tid, men når jeg blir minnet på dem reagerer jeg naturligvis.

Lenke til kommentar
Så er neste spørsmål. Hvorfor kaster du bort tid til å bry deg om de? Jeg er ikke noen fan av dem selv, og velger da bevisst å ikke tenke på dem i det hele tatt.

 

Hvorfor bryr du deg om hvorvidt jeg kaster bort energi på dem eller ikke? Jeg går ikke rundt og bruker energi på å tenke negative tanker om dem til enhver tid, men når jeg blir minnet på dem reagerer jeg naturligvis.

Og da bruker du tid og energi på noe du, som du sier, ikke bryr deg om.

 

Men når du irriterer deg over dem, så bryr jo du deg om dem.

 

Tsk tsk, dagens ungdom altså.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at russen begynner tidligere og tidligere for hvert år. I dette tempoet har de vel om noen år første russekro i slutten av 2nde klasse for å markere at "nå er det bare 1 år igjen". Pfft.

Vi har jo ikke begynt som russ, annet enn å forberede russetiden (russestyret).

 

Du har uansett ikke godt av russefeiringa. Bare en dårlig unnskyldning for sex og dop og rock'n'roll uten holdninger i det hele tatt.

Er det et argument mot? :p

Lenke til kommentar

Tok ikke russetiden så alt for seriøst jeg. Vi gadd ikke farge russebilen en gang. På landstreffet så sto vi parkert midt i ei klynge med rødruss hele helga, med en grå, rusten og sliten Ford Transit. Forbanna møkka bil, men det var morro da. Skilte oss ut litt, hadde ikke gjort en dritt med bilen :) Bare tull og ta helt av, sånn som mange gjør.

 

Hater også fjortiss russ fra bærum/andre sossebygder som kommer med uttalelser som "æsj, har dere ikke russebuss en gang?!. Da må det være skjedlig og være russ ass." :sleep2:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Det er litt spesielt når man går til skolen klokka 0815 om morgenen, og ser en narkis rett på festplassen, som nettopp har satt ett skudd. Det lå sprøyter på benken ved siden av og et blodig tørkle..

 

Bra inntrykk man får da. Hva skal man gjøre? KAN man gjøre noe? Hva om det hadde vært et barn som hadde sett dette? Syns det er helt hårreisende, jeg.

 

Edit: Leif

Endret av Nymph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...