Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

Jeg er enig med deg at nasjonalisme er noe kjipe greier, men når det gjelder dette du sier her, så er det også fordi norske folk som hører på radio/tv kanskje har venner eller familie som de vet er i det landet og kanskje kjørte det flyet, de vil kanskje vite om deres nære var med i kræsjet?

Da kan de putte det i artikkelen, ikke i tittelen. Hva vis jeg har engelske venner? Er ikke de viktige?

Lenke til kommentar
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

Jeg er enig med deg at nasjonalisme er noe kjipe greier, men når det gjelder dette du sier her, så er det også fordi norske folk som hører på radio/tv kanskje har venner eller familie som de vet er i det landet og kanskje kjørte det flyet, de vil kanskje vite om deres nære var med i kræsjet?

Da kan de putte det i artikkelen, ikke i tittelen. Hva vis jeg har engelske venner? Er ikke de viktige?

 

Hvis du har engelske venner sjekker du de engelske avisene ;) Får være måte på å irritere seg over ting også - prøv å tenkt litt positivt istedet.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at vi driter i andre i forhold til våre "egne" menn. Bare fordi man er født innenfor et annet lands grenser så betyr det ikke at du er mindre verdt og vi, som et "sivilisert" samfunn, og et godt eksempel, burde ikke fremme våre "egne" før andre.

Lenke til kommentar

jeg blir mye mer lei meg om en nær venn av meg dør, i forhold til om en nær venn av en ukjent random dør. Er jeg en ufølsom idiot av den grunn?

 

Det går også mye mer innpå meg dersom det er en stor bilulykke i nærheten av der jeg bor, i forhold til om en gjeng ungdommer fra finmarksvidda kjører seg ihjel.

 

Det er slik det er. Dessuten var denne nyheten om flyet en nyhet lenge før avisene viste at det var nordmenn ombord.

 

Tilbake til emnet: Jeg synes det er irriterende med folk som alltid skal hakke ned på ting andre liker.

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg er så sinnsykt sliten mentalt. Jeg har så sinnsykt mye på meg! Har en slags revygruppe der jeg må ta mesteparten av ansvaret, og i tillegg må jeg tenke på trening og jobb. Ikke at det er så ille, men på jobben må jeg tenke på alt mulig! Det nærmer seg fagprøve, og jeg må lese på gamle fagprøver, fagstoff, og teste ut ting og tang i hytt og gevær. Jeg er helt sinnsykt sliten i hodet, og jeg føler egentlig for å gå hjem.

 

Stress! :(

Lenke til kommentar
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

Jeg er enig med deg at nasjonalisme er noe kjipe greier, men når det gjelder dette du sier her, så er det også fordi norske folk som hører på radio/tv kanskje har venner eller familie som de vet er i det landet og kanskje kjørte det flyet, de vil kanskje vite om deres nære var med i kræsjet?

Da kan de putte det i artikkelen, ikke i tittelen. Hva vis jeg har engelske venner? Er ikke de viktige?

 

Hvis du har engelske venner sjekker du de engelske avisene ;) Får være måte på å irritere seg over ting også - prøv å tenkt litt positivt istedet.

De kan ikke nevne alle de persiske, engelske og sveitsiske ombord, de regner med at de i Norge kjenner norske folk. Såså, du får sjekke i engelsk avis ja, som Linn sier.

Lenke til kommentar

Hundeeiere som ikke fatter dette med båndtvang. Når jeg sitter i parken og spiser/drikker/slapper av så er jeg ikke interessert i å få en bjeffende firfoting løpende mot meg og etterhvert på meg.

 

"Han er så snill" sier hundeeieren, som kommer ruslende ca 100 meter bak bikkja.

 

Vel, newsflash, det er ikke poenget! Forsåvidt fint at bikkja er godlynt og ikke et blodtørstig rovdyr, men jeg vil ikke ha hund til middag! Jeg vil ikke kaste pinne! Dessuten er jeg allergisk mot pels og poter og gjør derfor mitt for å holde meg unna dyra!

 

Blir så eitrande provosert.. Har du ikke kontroll på dyret (og når bikkja ikke lystrer eieren etter fjerde kallerop, da har du ikke kontroll!), så har du å sette på den lenka. Grrr...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...