Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterar meg at eg må leve på potetstappe og suppe dei neste dagane, medan eg ventar på at visdomstanna skal komme opp. Er så hoven på eine sida av kjeva at eg ikkje når nedi med jekslane på den andre sida. Takk og lov at eg ikkje har tannlegeskrekk!

Lenke til kommentar

Jeg sov ikke i natt fordi jeg satt og spilte et alt for fengende spill ><

 

Åja, våkne med 30 grader rundt seg, svetten renner og man er så dehydrert at kjeften sitter klistra igjen, gørr i halsen osv.

Det er plagsomt >_<

Hmmm det går jo an å ha vinduene oppe når du sover.

Det hjelper veldig ofte ikke, og gjør stadig vekk ting verre.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

 

Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?!

at man blir sur\irritert over noe, betyr ikke at man ikke aksepterer det

jeg blir sur\irriterer meg grenseløs over folk med lav selvtillit, det betyr ikke at jeg ikke aksepterer dem forde da.

Lenke til kommentar

Hvorfor være irritert over de i det hele tatt?

Greit, kanskje det tar litt tid når de skal ha muntlig fremlegg, men det er jo ikke hver dag.

 

Hva gjør de mot dere som er så irriterende egentlig?

De kommer hvetfall ikke til å bedre seg når det finnes folk som har slik holdning.

 

Dårligere evne til å sette seg inn i andres situasjoner har jeg aldri sett.

 

Det finnes faktisk grunner til at enkelte har lav selvtillit.

 

Alle som har lav selvtillit kan ikke bare plutselig få god selvtillit.

(Noen kan det, selvfølgelig.

Meg selv blant annet, jeg bare skjerpa meg, og utvikla særdeles god selvtillit på kort tid.)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...