Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så irriterert på folk som tror de er noen. To jenter i klassen; #1: Tror hun har peiling på alt i alle fag, men hver gang hun åpner munnen motbeviser hun det med glans. #2: Tror hun er det perfekte menneske, med de riktige holdningene til livet og andre, men egentlig oppfører hun seg, og er, en arrogant idiot uten noe brede syn på verden enn det som sentrerer seg de nærmeste 10 meterene rundt henne.

Lenke til kommentar

Eksamensvakter som bråker og prater og maser og styrer! De må lære seg å være stille før de blir hyra!

 

På kjemieksamen i dag ble jeg betydelig forstyrret mange ganger pga eksamensvakt-pensjonistene, som tok utrolig lett på det og snakka og styra og ordna hele tida.

 

Edit: En annen ting jeg irriterer meg virkelig GRENSELØST over, er at jeg tror jeg fikk til absolutt alle oppgavene i dag, men jeg klarte å overse en liten deloppgave ett sted, fordi tida begynte å renne ut, og jeg var stressa fordi eksamensvaktene begynte å prate mer og mer. Og jeg hadde lett fått til oppgava om jeg hadde sett den! Hvis 6'ern ryker på det, blir jeg forbanna.

Endret av duperjulie
Lenke til kommentar
Ørepropper, evt. hørselsvern i tillegg burde gjøre susen.

 

Det verste er at jeg hadde kjøpt ørepropper til å ta med, klok av skade. Men klarte å glemme dem hjemme. Men man burde jo ikke måtte ha det på en eksamen da. De burde jo klare å holde kjeft mesteparten av tida

Lenke til kommentar
Det verste er at jeg hadde kjøpt ørepropper til å ta med, klok av skade. Men klarte å glemme dem hjemme. Men man burde jo ikke måtte ha det på en eksamen da. De burde jo klare å holde kjeft mesteparten av tida

Åh, du aner ikke hvor mange knitrende kamferdrops-poser jeg har vært utsatt for i min tid. Men seriøst, det burde ikke være noe problem som du sier, og har heller ikke selv hatt noen problemer egentlig.

Lenke til kommentar
Hele Twilight greiene irriterer meg. Har ikke sett det, men liker det ikke!

 

Hvis du ikke har sett det har du lite å irritere deg over. Jeg har lest 3 bøker på 6-700 sider hver, og holder på med den fjere boka som er på 750 sider. Jeg gleder meg veldig til filmen, men bøkene er ti ganger bedre allikevel :)

 

Irriterer meg over det snåle været vi har for tiden. Regn. Sol. Regn. vind. på samme dag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...