Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg har en teori om at bublegirl selv har 'DÅRLIG selvtillit', og irriterer seg over det gjennom andre personer med det samme problemet. En refleksjon.

 

-

 

Jeg irriterer meg over at jeg har et sår i taket i munnen som går bort hvis jeg slutter å klø på det med tungen, men jeg kan ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At folka på skulen presterte å nettopp gje beskjed om at me har fri i måro. Kunne ikkje dei gitt beskjed FØR eg kjørte to timar i køkaos til hybelen?! :realmad:

Been there done that! Bare vær glad du oppdaget det i dag, istedenfor å møte opp i morgen tidlig, og det er ikke noe kjekt (snakker av erfaring).

Lenke til kommentar
At folka på skulen presterte å nettopp gje beskjed om at me har fri i måro. Kunne ikkje dei gitt beskjed FØR eg kjørte to timar i køkaos til hybelen?! :realmad:

Been there done that! Bare vær glad du oppdaget det i dag, istedenfor å møte opp i morgen tidlig, og det er ikke noe kjekt (snakker av erfaring).

 

Har gjort omentrent det samme som Ehtram, bare at jeg visste at jeg hadde fri.

Litt svimmel kanskje? ^^

 

 

MEN: Akkurat nå irriterer jeg meg over at PC`en ikke fungerer.

Lenke til kommentar
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

Jeg er enig med deg at nasjonalisme er noe kjipe greier, men når det gjelder dette du sier her, så er det også fordi norske folk som hører på radio/tv kanskje har venner eller familie som de vet er i det landet og kanskje kjørte det flyet, de vil kanskje vite om deres nære var med i kræsjet?

Lenke til kommentar
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

De 3 nordmennene kan være noen vi kjenner.

De 225 andre personene kjenner vi mest sannsynlig ikke.

 

Det er ikke nasjonalistisk, det er egoistisk, og befinner seg i så og si alle mennesker. Hvem bryr seg om afrika sulter, så lenge familien din har det godt?

Lenke til kommentar
At vi nordmenn er så forbanna nasjonalister. 228 mennekser kan ha dødd i det flykræsjet, hva er da så forbanna viktig med at det er 3 nordmenn blant de?

De 3 nordmennene kan være noen vi kjenner.

De 225 andre personene kjenner vi mest sannsynlig ikke.

 

Det er ikke nasjonalistisk, det er egoistisk, og befinner seg i så og si alle mennesker. Hvem bryr seg om afrika sulter, så lenge familien din har det godt?

Blir feil å sammenligne en norsk familie med afrikanske unger som sulter. Vi kan da ikke for at vi bor i Norge og har det godt?

Lenke til kommentar

Irriterer meg kraftig over venninna mi som har skyldt meg 500 spenn i snart tre måneder, som hun lovte å gi tilbake to uker etter hun lånte dem. Når jeg spør etter dem nå, unnskylder hun seg med at det er sommerferie, og da har hun ikke stipend. Og dessuten trenger ikke jeg de pengene fordi jeg har en del spenn på bok, mener hun på.

 

TETTESTE.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over hvordan amerikanere på film spiser pølser! De legger den sidlengs som en hamburger, med en hånd under og den andre over pølsa! Og hvis de har så mye stæsj på den at den ikke kan tippes uten at noe faller av, jo da beholder de samme grepet men holder pølsa riktig vei, og tipper HODET til sida i stedet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...