Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men redbull liksom. Wtf. Det er liksom "nytt" i Norge. Er ikke alle som har smakt det av de som er 13/14 år vettu.

 

Det smaker (imo) det samme som 90% av alle andre energidrikker der ute. Og siden det er så "hypet opp" selger de det til blodpris. Ikke verdt det i mine øyne

Lenke til kommentar
vil tro en ting om det her, og det er at poenget er ikke og spørre hvorfor folk blir irritert pga det, jeg irriterer meg over at folk må kverlulere på ting noen irriterer seg over !!

ta det på pm !:(

 

Bruk tråden til å si hva som irriterer deg å hvorfor. Kommenter gjerne andres synspunkter.

 

Irriterer meg over folk som ikke leser førsteposten :tease:

Lenke til kommentar
vil tro en ting om det her, og det er at poenget er ikke og spørre hvorfor folk blir irritert pga det, jeg irriterer meg over at folk må kverlulere på ting noen irriterer seg over !!

ta det på pm !:(

 

Var det ikke du som hata folk som var sjenerte?

 

 

Men redbull liksom. Wtf. Det er liksom "nytt" i Norge. Er ikke alle som har smakt det av de som er 13/14 år vettu.

 

Det smaker (imo) det samme som 90% av alle andre energidrikker der ute. Og siden det er så "hypet opp" selger de det til blodpris. Ikke verdt det i mine øyne

 

Jo, det gjør det. Eneste jeg irriterer meg ang. redbull osv er at fjortisser tror de blir fulle på det : S

Var sånn selv når jeg drakk Burn rundt 10 års alderen, men alikavell..

Lenke til kommentar

ja jeg sa jeg ikke likte folk som var sjenerte\lav selvtillit , THATS right, har noen problemer med det enda, ta det på pm:)

og, jeg sa jeg irriterte meg over folk som skulle spørre og nekte på at det er lov å føle det sånn ang ting, jeg har ikke sagt noe på at folk kommenterer ting

Lenke til kommentar
Kan ikke si at det er irriterende med folk som drikker redbull :!:

Noen drikker redbull og andre drikker brus, eller melk.

Irriterende med de som blir "full" av det, ja.

 

"fy faen så irriterende du er.. du spiser knekkebrød hele tiden".

 

 

Knekkebrød lager irriterende lyd da.

Hahahah! :D

Lenke til kommentar
Irriterer meg at energidrikker ikke funker noe særlig på meg... =/

 

Du er nok ikke alene om det.

 

Irriterer meg over at jeg ikke gidder å gjøre noe med karakterene mine, selv om jeg burde.

3,4 i snitt (Har ikke fått eksamens karakteren ennå, vil tro jeg gjorde det bra der faktisk) er ikke mye å skryte av :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...