Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

 

Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?!

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å lage middag, haha. Flaut! Søker man bokolloktiv, så skal man for svarte vite hvordan man lager middag eller sette på poteter. :)¨

 

 

 

@perfecta

Du vet at det finnes grunner til at personen kanskje har dårlig selvtillit!!

* De som har blitt plaget gjennom livet (av kanskje sånne som deg?)

* Foreldere som er alkoholikere/ruser seg

+ mange andre grunner til at personen har dårlig selvtilit

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

 

Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?!

 

Aksepterer det jeg, selv om jeg synst det er irriterende.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

 

Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?!

"Jeg irriterende? Må være en feil ett eller annet sted."

Om du ikke engang klarer å oppføre deg normalt sammen med andre mennesker (som i klasserommet, på fest eller med guttene) betyr det ikke at du er hverken slem eller dum, bare sosialt avstumpet og fryktelig irriterende for i alle fall tre folk her inne. :D

Lenke til kommentar

At folk finner på å kjefte på butikkansatte fordi ølsalget er stengt. For å ikke snakke om de som prøver bestikke oss. Det er faktisk ikke vi som bestemmer tidene. Klag til Oslo fylke, for faen. Vi fortjener ikke kjeft for noe vi ikke har kontroll over.

Drittmennesker som kommer med søpleposer med pant rett før stengetid.

Dusten som putta olivenolje i restavfall-pressa.

Og andre idioter som faen ikke klarer oppføre seg.

Lenke til kommentar

Panteordningen i Norge er helt hull-i-hodet!

 

Her i bygda kjøper vi brett med smugla sterk-øl hele tiden, men vi kan ikke levere dem på normal flaskeautomat. Hvorfor tar den ikke unna boksene, slik at de er enklere å levere?

 

Som nå får vi boksene i retur, ergo blir de kasta på søpla som vanlig skrot og husholdningsavfall. Metallet /aluminiumen er det samme uansett hvilket land det kommer fra vel. Hvorfor blir de ikke bare akseptert og pressa på linje med norske bokser, men uten pant?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Panteordningen i Norge er helt hull-i-hodet!

 

Her i bygda kjøper vi brett med smugla sterk-øl hele tiden, men vi kan ikke levere dem på normal flaskeautomat. Hvorfor tar den ikke unna boksene, slik at de er enklere å levere?

 

Som nå får vi boksene i retur, ergo blir de kasta på søpla som vanlig skrot og husholdningsavfall. Metallet /aluminiumen er det samme uansett hvilket land det kommer fra vel. Hvorfor blir de ikke bare akseptert og pressa på linje med norske bokser, men uten pant?

 

Fordi du ikke har betalt panten i Norge? Strekkodene som er på flasker solgt i Norge er registrerte og gyldige strekkoder. De som kommer fra utlandet har jo ikke Norge oversikt over.

 

Edit: Når man kjøper flasker i Norge betaler jo man pant i tillegg. Dette får man igjen når man panter flaskene.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

 

Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?!

"Jeg irriterende? Må være en feil ett eller annet sted."

Om du ikke engang klarer å oppføre deg normalt sammen med andre mennesker (som i klasserommet, på fest eller med guttene) betyr det ikke at du er hverken slem eller dum, bare sosialt avstumpet og fryktelig irriterende for i alle fall tre folk her inne. :D

Make that four.

Lenke til kommentar

At jeg ikke får start på scooteren min. El-starten har ikke fungert på noen år. Vel, har egentlig aldri fungert noe særlig, når jeg prøver den, går bensinmåleren ned til null, men det er bare å kakke over måleren, så går den opp igjen, men jeg har pleid å kunne kickstarte den hver gang jeg er hjemme (ca en gang i måneden) etter at den har stått ute i sola i noen timer. Nå har den stått ute i sola siden i går og vil fortsatt ikke. Irriterende, for foreldra mine ække hjemme og søss sitter og leser til eksamen, så jeg får ingen av dem til å kjøre meg noen steder :p

 

Ikke vil jeg sitte på i bil heller, jeg vil kjøre scooter og kose meg ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...