djgudleif Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hater denne smileyen: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg hater at folk avslutter setninger med et smilefjes, uten å bruke korrekt tegnsetting. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Må nesten prøve og putte Android Theme't på KU990'n min når jeg kommer hjem. Fant en fin svensk guide Link! Here: Min lenke Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg hater at folk avslutter setninger med et smilefjes, uten å bruke korrekt tegnsetting. Skjønner Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 At jeg badet, noe som er gøy men vannet var litt vel kaldt og nå har jeg vondt i hodet.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Vi liker sommer og varme! Ikke når man skal sove Agreed. Svett + sövn er ikkje nokon god kombinasjon Sett på Air Condition eller kjøp ei jævla vifte. SOMMEREN ER KOMMET FOR Å BLI Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Irriterer meg over at Chess aldri får HTC Desire inn. Jeg vil ha den nå! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Folk som linker til spotify når de skal vise frem en låt eller noe . Bruk Youtube, faen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Norkse leger. Late og engasjerer seg ikke når pasient (meg) snakker. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) FAEN ta "itslearning". Jeg skrev inn det riktige passordet, men det var visst feil. Nå er hele JÆVLA skrapet låst og jeg får ikke åpnet dritten igjen før i morra forhåpentligvis. Eksamen er til fredag. Helvete! Endret 19. mai 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 FAEN ta "itslearning". Jeg skrev inn det riktige passordet, men det var visst feil. Nå er hele JÆVLA skrapet låst og jeg får ikke åpnet dritten igjen før i morra forhåpentligvis. Eksamen er til fredag. Helvete! Sjekket om du har brukt elogin/ikke elogin? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Så jævla irriterende med hdmi-kabel! Den jævelen vil aldri koble seg til tv. Jävlar! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Verdens villeste sportsgrener som går på Viasat 4 nå. Faen meg det verste programmet jeg har sett, programlederne er noen sykt barnslige testosteronbomber som skal teste andre sporter. Jævlig homofober. Rævhull av en humor. Typisk amerikansk program. Endret 19. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Har du slått på TVen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Bruk Youtube, faen. Få deg Spotify, faen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Har du slått på TVen? Tenkte jeg skulle bruke den som noe annet enn dual monitor for en gangs skyld, men det var visst ikke noe lurt. Endret 19. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Norkse leger. Late og engasjerer seg ikke når pasient (meg) snakker. Utenlandske leger er ikke akkurat bedre. De jeg har erfaring med, har ikke klart å lære seg norsk, og har også relativt dårlig engelsk, og å forvente at jeg skal kunne tysk, litauisk, estisk, polsk eller nigeriansk (eller hvor søren den afrikanske legen jeg snublet innom i i en bondekommune i Sør-Trøndelag var fra) for å kunne si hva som er galt med meg, evt. forstå hva vedkommende prater om, er relativt high hopes altså. Sånn ellers irriterer jeg meg over at Steinkjer tapte mot RBK, at jeg fortsatt er syk og at jeg lei av å høre på musikk, sove, se film, lese og å gjøre ting jeg finner interessant. Og at strøm er dyrt slik at jeg ikke har råd til å ta i bruk AC-en min her oppe, vifte ikke hjelper så forbanna mye og at så lenge sola står og steiker inn vinduet mitt hele tiden mens den er på det sterkeste, hjelper det ikke så alt for mye med vinduet oppe heller. Ooh, og pollen. Til helvete med pollen! >< Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm, har ikke erfaring med utenlandkse leger. Kun norske leger og hva jeg beskrev. De gangene jeg har vært på legevakta, har det vært utenlandske. Mye flinkere, forklarer bedre, engasjerer seg og virker ikke som om de nettopp sto opp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hm, de jeg har vært hos siste halvåret har jo vært kjempebra! Eller, hun første sank litt, pga. skade i tommelen så hun ikke kunne presse hardt nok.. Jeg er egentlig litt usikker på han siste, enten var han drit god, eller så var jeg veldig tett i huet. Hadde jo nettopp slått hue hardt i bakken Veldig hardt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Få deg Spotify, faen! Jeg har Spotify forsåvidt, men bruker det overhodet ikke. Vil ikke bruke det, har ikke bruk for å bruke det. Youtube, biichees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg