Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Panteautomater. Hater dem.

Hver gang jeg går i butikken, så bare står automaten der.

Men når jeg selv dukker opp med en pose brusflasker, DA er det selvfølgelig kø.

Og rett før det blir min tur, bryter *****skapet sammen.

Enten så ignorerer de ansatte pipingen fra automaten, eller så bruker de lang tid på å fikse den fordi den er så elendig skrudd sammen.

En klassiker er f.eks. at det ene av de to rullebåndene inni har kjørt seg fast, så flaskene knapt beveger seg på vei inn i dypet. Alt tar så lang tid da.

Så påstår den at helt legitime Fanta-flasker ikke har gyldige strekkoder.

Man må ta flaska ut, og sette den inn igjen.

 

En annen ting som irriterer er håndteringen av utlandske bokser.

Har du kjøpt et brett med Cola i Sverige, kan du bare glemme å pante dem i Norge.

Noen automater bare spytter dem ut, så du må kaste dem selv, og dermed blir de ikke resirkulert.

Andre tar imot boksene, men gir deg ikke penger for dem.

Jeg synes at den typen som ikke engang tar imot flaskene burde omprogrammeres, ellers blir man jo nødt til å kaste flaskene i butikkens søppelbøtte. Miljøvennlig? Nei!

 

En skulle to at Tomra kunne klare å bygge noen bedre maskiner. Og ikke minst: raskere.

En annen ting er at nesten alle automatene har defekte striper i LCD-panelet. Har de brukt de billigste delene de kunne få tak i? Det forklarer hvorfor det er så mye feil på dem.

 

 

Forresten så synes jeg at slike folk som skal tilbringe hele formiddagen med å pante tusen sekker med flasker, kan slippe folk foran seg, når disse bare har en bærepose full. Det er kanskje ikke hjemlet i noen lov, men det er bare folkeskikk.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syklister i veien. Jeg får ikke sagt det nok ganger.

Nå skal det sies at jeg irriterer meg over dem som kun sykler i veien ettersom de har retten på sin side. Der det er dårlig eller full gang/sykkelsti eller ingen gang/sykkelsti kan jeg skjønne at de sykler i veien med mindre veien er svært traffikert og de ikke holder halvparten av fartsgrensa engang.

Lenke til kommentar

X likes This man died SECONDS after this photo was taken.

5 minutes ago · Like

 

Hide

Y likes The Photographer Committed Suicide 3 Days After Taking This Picture :'(.

7 minutes ago · Like

 

Hva faen i helvete er det for en ting å like?

Man må ta "like" for å kunne se bildet. Hater de type gruppene der. Fuck 'em.
Lenke til kommentar

X likes This man died SECONDS after this photo was taken.

5 minutes ago · Like

 

Hide

Y likes The Photographer Committed Suicide 3 Days After Taking This Picture :'(.

7 minutes ago · Like

 

Hva faen i helvete er det for en ting å like?

Hva faen i helvete fuck shit cunt badger

Lenke til kommentar

Igår natt fikk jeg ikke sove, altså jeg døyner. Nå får jeg ikke sove pga. hosting, så jeg må hoste hele tiden. kanskje jeg bare skal bli hjemme fra skolen imorra? Skal jo bare sitte der uansett - Lærerene har tilogmed sagt at vi har ingenting å gjøre, vi bare må ha tia til å gå.

Hm..

Lenke til kommentar

At alle kjøper samme telefon som meg -.- Har hatt KU990 i snart 2 år og i vinter/vår har plutselig alle begynt og kjøpe den. LAME

Jeg vil ikke kjøpe iPhone av samme grunn, alle har den og da vil ikke jeg ha den :)

 

Er du fornøyd med KU990? Vurderte den en stund til jeg leste at trykkskjermen vår dårlig. Grunnen til at mange kjøpte den var nok fordi den kosta 1kr med endel abonnementer.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt den i omtrent to år og det eneste jeg er fornøyd med er kameraet, men det fungerer også veldig bra i forhold til hva jeg forventer og til daglig ser av kameraer på mobiltelefoner. Hadde jeg kjøpt telefon i dag ville jeg valgt en annen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...